פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום לא צודק עבור מכשיר שנלקח ע"י החברה נושא התלונה:
‏שבת ‏29 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
קניון ערים כפ"ס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום שמי רקפת
באפריל 2011 רכשתי מכשיר Nokia X3-02 מחברת סלקום.
בנובמבר הוא נפל נשבר ולא ניתן היה לתקנו...עשיתי בטוח וקיבלתי מכשיר זהה אך לא חדש בתמורה לסכום של 340 ש"ח... המכשיר הנ"ל התקלקל ותוקן כשש פעמים...לאחר התלוננויות רבות הוחלף שוב ב- מרץ אך גם אז חזרו התקלות , והוצע לי להחליפו שנית...גם המכשיר השלישי התקלקל...
לאחר ויכוחים רבים ואיומים לעזוב קיבלתי סמס באפריל לבוא ולשדרג [שידרוג טכני] את המכשיר לLG P970 Optimus Black...המכשיר הקודם נלקח- לא נאמר לי שעליי להמשיך ולשלם עליו וגם על הסמארט פון ..סגרתי עיסקה ללא הגבלה גם אחרי המון ויכוחים וצעקות על סכום של 225 ש"ח ללא ביטוח על המכשיר.
מאז כל החשבוניות שלי מגיעות מעל 260 ש"ח..רומתי שיקרו לי...
איני מבינה למה עליי לשלם עבור 2 מכשירים אם ברצוני לעזוב את החברה כשאחד נלקח ממני אליהם
אני דורשת לזכות אותי מתשלום עבור הנוקיה, או לחלופין להחזיר את מכשירי..איני מעונינת להישאר בחברה ששיקרה לי כה רבות ...אך הם מציבים לי סכום של 120 ש"ח עבור 2 המכשירים במידה ואני עוזבת....
תודה רקפת

כספי סוג הנזק :
לזכות אותי מהתשלום עבור המכשיר שנלקח ממני או להחזיר לי את המכשיר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה