פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אחריות עבור הלקוח נושא התלונה:
עבליני גורג שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני רואה את היחס המשפיל שלכם אני לא מעביר את האירוע בשקט הנכם חברה של גניבות שלא מתיחסים ללקוח אחרי שהיה הסכם בנינו על תוכנית ללא הגבלה לשני מנויים גם המכשיר שלי לא תוקן למרות שהיה מספר פעמים בתיקון וגם אירועים קודמים שלא טופל כמו שצריך עוד אניע מבקש מהנצגים שלכם שיסדרו את העניין אני מקבל יחס משפיל אני הופך להיות בענכם עבריין אני נאלצתי לעצור את ההוראת קבע על מנת לשלוח חשבונית מעותכנת לפי ההסכם ואני מחקה לזה אתם מנתקים את הקווים ועוד מבקשים שאני ישלם אני מוכן שזה יגיע להוצאה לפועל אני מרים ידיים יש עורכת דין שתטפל בעניין יש לציין שבעבר דיברה אתי נצגה החזירה כסף ועוד מכתב שאתם לא תחזור המעשים האלה ויש לציין שכל שיחה אתכם אני הקלטי בידעת הנציגה או נציג
עוגמת נפש בזבוז זמן עלבון סוג הנזק :
אני מאוד מעוניין להגיע אתכם לבית משפט פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה