פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין תכנית שלא ביקשתי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
הבעיה הינה שהנציגים בסלקום אינם יודעים לתת שירות ,החברה חייבה אותי על תכנית שכלל לא ביקשתי מחודש מרץ 2012 והאפסורד בכל הנושא שאין שיחות מהמכשיר שממנו אנו מחויבים .כלומר אין שיחות יוצאות ממכשיר זה מזה 3 שנים לפחות !!!!!!!! הנושא התגלה כשאני היום פניתי לחברה (אימי משלמת על המנוי ואני מסייעת לה בכל הבירוקרטיה של חברות הסלולאר כגון :פניה להוזלת חבילות וכו... ) וביצעתי שדרוג לאחי הקטן החייל ובין היתר הייתי צריכה למסור את פרטי המנוי שלו פתחתי באקראי את חשבונית הסלקום ונדהמתי לגלות את החיוב על סך 589.88 ש"ח בגין שני מכשירים לאחר שפניתי בפעם הראשונה לנציג בשם עידן הוא אמר כי החיוב מחודש מרץ ,במהלך השיחה עם עידן הוא הפנה אותי למנהל וחיכיתי על הקו כ30 דקות בלי להגזים כמובן שעידן העביר אותי למקום אחר ולא למנהל כפי שהבטיח .
לאחר מכן ניסיתי מס פעמים לשוחח עם נציג אחר שייתן לי מענה ויאמר ויזכה אותי .
אבל כל זה לשווא ,הייתי מהשעה 16.15 ועד השעה 19.32 בקו הטלפון ,מותשת ,כעוסה ומרומה בתחושה של אכזבה וגזל מאזרחים תמימים וחסרי ישע מול חברות הענק שעושים כל שעולה רוחן .
פשוט ביזיון אחד גדול ,הצעד הבא שלי זה לשלוח מכתב למנכ"ל סלקום עצמו עם העתק לגדעון רייכר ולשר משה כחלון ובנוסף אתייעץ עם עו"ד בנוגע למקרה הנ"ל

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה