פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מבקשה לביטול קו טלפון עקב גניבת מכשיר בחו"ל וחיוב חשבוני ע"ס 1621.84 ₪ נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/4 מכשיר הטלפון שלי נגנב בהיותי בחופשה מחוץ לארץ.
מבירור שערכתי, התברר לי כי לא ניתן לקבל מכשיר חדש דרך הביטוחים (ביטוח נסיעות/ ביטוח מקיף) במחיר סביר. לאור זאת בחרתי לבטל את הקו בחברת סלקום.
בתאריך 19.04.2012 ביקשתי מנציגת שירות בסניף הרצליה- שבעת הכוכבים לבטל את הקו אך שוכנעתי על ידה לבחון אפשרות אחרת ובינתיים ביקשתי לבטל את חבילת הגלישה.
בתאריך 22.5.2012 ביקשתי לבטל את הקו בהוראה טלפונית. נאמר לי על ידי נציגת שירות הלקוחות כי עליי יהיה להמשיך לשלם סך של 99 ₪ בחודש לפני מע"מ, עבור המכשיר בלבד.
עוד נמסר לי בשיחה, כי עליי למלא טופס בקשה לביטול שירות.
בתאריך 22.05.2012 שלחתי בפקס לחברת סלקום את טופס הבקשה לביטול השירות. מצ"ב.
על אף הגשת בקשה זו על ידי המשיכה חברת סלקום לחייב את חשבוני בתאריכים הנ"ל לפי החיובים הבאים:

1. 25.05.12- 279.94 ש"ח
2. 25.06.12- 335.00 ש"ח
3. 25.07.12- 335.00 ש"ח
4. 26.08.12- 335.00 ש"ח
5. 27.09.12- 336:90 ש"ח
סה"כ : 1,624 ₪

אני המום ומאוכזב משיטת "מצליח" בה נקטה 'סלקום' בהתנהלותה זו. התנהלות המראה כי חברת סלקום אינה מתנהלת ביושר אל מול לקוחותיה, ורק מעוניינת בכסף אותו משכה שלא בצדק, כאמור, מחשבוני.
אני מצפה לפיצוי הולם על עגמת הנפש וכן על הסכום שנגבה מחשבוני ללא כל הצדקה.
בברכה
נ.ד
עגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם וכמובן החזר הכסף שנגבה ללא רשות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה