פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב להחזיר מכשיר מתיקון +חיוב שערוריתי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏31 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
כנפי נשרים ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב31.08.12 השארתי לתיקון מכשיר נוקיה פשוט ,המבוטח בחברת סלקום , הנציג הבהיר שהמכשיר ישלח למעבדה ובאם המעבדה תחליט שהוא לא ניתן לתיקון ההשתתפות עצמית תיהיה גבוהה יותר בערך 190שח. דבר שלא הוזכר כלל ועיקר בעת הרשמתי לביטוח שם צוין כי כל קילקול ההשתתפות עצמית היא בסך 50 שח בלבד. הסכמתי בכ"א לתנאים רק לאחר שודעתי שהכן אקבל מחיר חדש!!!!! לאחר כיומים חזרו אלי מהמעבדה והודיעו שאכן "לא ניתן לתקן את המכשיר". והציעו לי לעשות תביעת ביטוח וישלחו אלי לביתי נציג עם מכשיר חדש. לאחר יומים בא נציג לביתי עם מכשיר ועליו מדבקה "המכשיר עבר תיקון ויתכן שינוי ברמת הקרינה". (פלאפון משוחזר בלע"ז)
סרבתי לקבל את המכשיר בתענה שהובהר לי שמדובר במכשיר חדש. (פאלפון משוחזר מדגם פשוט זה, לא עובר את ה150שח בשוק בחוץ).
למחרת בבוקר התקשרתי לשרות לקוחות של סלקום דיברתי עם מנהלת וביקשתי ממנה לקבל בחזרה את המכשיר שנשלח לתיקון כדי לתקנו במעבדה פרטית, וכן לבטל את החיוב בגין השתתפות עצמית על מכשיר חדש שמעולם לא קיבלתי. לאחר כשבוע ב10.09.12 חזרה אלי המנהלת והבהירה חד משמעית שאין אפשרות להגיע למכשיר שנשלח לתיקון והיא איננה יכולה להחזיר לי אותו. ואף לא התכוונה לפצות אותי על כך. בחשבונית האחרונה אף חיובתי סך 189 שח בגין השתתפות עצמית על מכשיר חדש שמעולם לא קבלתי.
עזות המצח של החברה עברה כל גבול.
בתקווה שבאתר זה ישימו קץ לחוצפתה של חברת סלקום.
כספי והרבה עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול חיוב בגין השתתפות עצמית וקבלת המכשיר שנשלח לתיקון או פיצוי בערכו / להפסיק את התשלום עליו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה