פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פתיחת מכשיר לכל הרשתות נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
דיזינגוף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני לעבור חברה סלולארית. ברשותי מכשיר ישן של סלקום של לקוח ששדרג את מכשירו וזרק את המכשיר הזה (חבר). כאשר יצרתי קשר עם שירות לקוחות באינטרנט ובטלפון מסרתי להם את שמי, מספר הטלפון שלי ואת הדגם של המכשיר שברצוני לפתוח והם ציינו בפני שעלי להגיע למרכז שירות שלהם ולא ניתן לעשות זאת טלפונית. כשהגעתי שאל הנציג מדוע אני רוצה לפתוח את המכשיר ציינתי שאני רוצה לעבור חברה. ואז הוא אמר שעל פי חוק אסור לו לפתוח את המכשיר כי הוא לא על שמי. (האדם שהמכשיר על שמו שידרג את מכשירו לפני 4-5 שנים לערך)

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה