פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים של חברת סלקום. נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה,
עכשיו השעה 01:00 בתאריך 17.10.12. קיבלתי לפני כיומיים חשבונים של חברת סלקום על סך 1846 שקל, חשבון מופרח ביותר.
הסיפור התחיל כך, החלטתי לעבור לתכנית טריפל של סלקום הכוללת 3 מנויים ללא הגבלה הכוללת בה שיחות, סמסים ואינטרנט. בשיחה עם נציגת השירות נמסר לי כי אכן שמו לי את התוכנית אולם לא שמו אותה על שום טלפון שברשותי, זאת אומרת אני משלם על השירות אבל לא קיבלתי שום שירות מהחברה, החברה חייבה אותי על 1800 שקל על כלום, הם חייבו אותי בשירות שמעולם לא קיבלתי, חייבו אותי על חיובים מופרחים אחרים, ביצעתי אולי 4-5 שיחות עם הנציגים של החברה אולם מסרו לי כי אכן הייתה טעות שחייבו אותי בתכנית שלא קיבלתי את שירותה, וכי הכל הועבר לחשבונות של החברה ותיקון הטעות, זאת אומרת הם מודים בטעות. בשיחה הראשונה מסרו לי שיחזרו אליי וככה היה מספר פעמים אולם את התשובה קיבלתי עכשיו לפנים בסכום של כמעט 2000 שקל בחשבונית מוםרחת מהשמיים, דיברתי עם הנציגים מספר פעמים ביום ומסרו לי כי הכול בטיפול, החיוב הזה הולך לחזור והם הולכים לקלקל לי את המוניטין בבנק בגלל טעות שלהם והולכים לי לחזור עסקאות נוספות אשר ביצעתי וכל הנזק הזה בוצע בעקבות טעות של עובדי סלקום החסרי אחריות, לציין כי ווידאתי מספר פעמים כי התוכנית אכן פועלת אולם הכל יצא שקרים על פני שקרים. החשבונית מצורפת למייל ובו רשום כי התוכנית אכן מופעלת אולם בפועל היא לא רשומה בשום מספר. וחוייבתי מאות שקלים על סתם. אני מבקש מפי משורת הדין לטפל באירוע בחומרה רבה, אני לקוחה של החברה מזה מספר שנים וברשותי 5 מנויים שאותם אני ככל הנראה הולכת לנתק הכוללת את האינטרנט והקו הביתי וכל זה של חברת סלקום.
אבקש ליצור עימי קשר במהירות, תודה.
0547834335
כספי סוג הנזק :
החזקת כספי מלא ופיצוי. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה