פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניוד מספר ללא אישור בעל הקו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
ש לי מספר טלפון סלולרי אותו רכשתי מסלקום במיטב כספי, ואני משלם עליו כל חודש את כל החיובים. יום אחד מצאתי שקו הטלפון אינו פועל. התקשרתי אליו ממספר אחר, ולתדהמתי ענה לי קול גברי שטען שזה מספרו. פניתי לסלקום ושם, נציגת שרות לקוחות אמרה לי, במילים אלו: "אין לנו בכלל שליטה על ניוד מספרים. המספר עבר לאורנג'. תפנה אליהם." לאחר שהקשיתי אמרה שהדבר לא באחריותם, והמספר שלי הועבר על ידם, על פי פנייה שלי (שמעולם לא נעשתה), לאורנג'. פניתי לאורנג'. הסברתי להם שאני רופא, וזקוק בדחיפות לניוד חזרה. התשובה הייתה שהקו נוייד והוא שייך היום ללקוח שלהם. ביקשתי לראות את המסמכים, "פרטי הלקוח חסויים" נעניתי. "אין מה לעשות פנה לסלקום". מסתבר שבעת ניוד מספר של לקוח אחר מסלקום לאורנג' כנראה טעו בספרה אחת וכך עבר המספר שלי. חזרתי לסלקום. אמרתי, "אנא, ניידו את המספר בחזרה. הרי לכוון אחד זה עובד, במהירות הבזק, למה לא לכוון השני? אין בעיה ענו לי במרכז השרות, "נשלח לך טפסים, תמלא אותם, שלח צילום תעודת זהות, והכול ייגמר און ליין". שלחתי הכל!! וראה זה פלא! "אורנג' לא מוכנה לשחרר את הקו. אין להם אישור של המנוי." עד רגע זה, שלושה ימים אחרי הניוד, עדיין לא קבלתי את הקו בחזרה.
כספי, עוגמת נפש. סוג הנזק :
ניוד מיידי של הקו, ושינוי בהול של החוק. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה