פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב אני לקוחה מעל שנה בחברת סלקום ,פניתי בתאריך 11/11/2012 להתלונן על כך שהמחיר שלי גבוה ,דיברתי עם אדווה מנהלת בשירות בסלקום במוקד באר שבע היא נתנה לי חבילה ללא הגבלה ב89 שקלים+אייפון 115 המתנה נעימה 15 שקלים סה"כ 225 לא ציינה שום מעמ אמרה שזה המחיר שאני אשלם חזרה על זה כמה פעמים-קיבלתיאת ההסכם התקשרות ובמקום 89 שקלים מופיע 99 שקלים
היום ב12/11 דיברתי עם מנהלת בשם רונית היא טוענת שאכן מתועד שמגיע לי את המבצע מה שציינה אדווה אבל היא טעתה ואין אפשרות לעדכן את המבצע כי זה ללקוחות עסקיים
החברה אמורה לקחת אחריות על הטעיות של נציגים לא יכול להיות שכל אחד יגיד משהו אחד ויעשה דבר אחר
אני אישרתי את המבצע מולאדווה אני גם רוצה שזה מה שיעודכן
אם לא הייתי רואה את נספח ההתקשרות היו מחייבים אותי ומה אז היו עושים
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה