פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים בנושא התוכנית החודשים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש יצר עימי קשר נציג שירות של סלקום ובשל העובדה שכמעט עברתי לתוכנית בחברה מתחרה, הציע לי תוכנית הכוללת חיבלת גלישה שיחות ללא הגבלה והודעות SMS + MMS בעלות של 129 ש"ח בלבד.
הסמתי למרות שהייתה לי הצעה טובה יותר, כיוון שאני לקוחה ותיקה וגם כי ההפרש היה כמה שקלים בודדים.
ביצעתי את התוכנית גם לי וגם לבעלי, להפתעתי (או לא להפתעתי) קיבלתי חוזה הביתה שמפריד בין הודעות הSNS להודעות MMS ומעודכן כי האחרונות בתשלום...
ביצעתי בירור מול נציגת השירות בצאט , שאכן אימתה את דבריי.
זה ממש בושה, אני דורשת שתבצעו האזנה לשיחה ותחזרו עם ממצאים.
בעבר חייבתם אותי על גלישת אינטרנט ולאחר בזבוז זמן רב זיכיתם אותי בדיעבד כמובן, הפעם לא אוותר!!
עלבון סוג הנזק :
הפעם מעבר לזיכוי אני דורשת לקל את מה שהובטח לי ע"י הנציג פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה