פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
אזה"ת פולג סניף חברה:
תיאור הבעיה:

1. ביום שני ה-12.11.12 פניתי למוקד שירות ומכירה של סלקום באזה"ת פולג, במטרה לתקן את מכשיר הנוקיה פולד הישן והטוב שלי (דור 2.5, ואני מנויה שנים על שירות תיקונים)

2. נציגה חביבה של חברת סלקום קיבלה את פניי והמליצה לי להחליף את מכשירי "עבור סכום קטן יותר מזה שאת משלמת כל חודש" למכשיר חדש וטוב יותר

3. במעמד זה היא הציעה לי לשלם 185 ש"ח בחודש עבור מכשיר + תכנית גלישה ("את תשלמי אפילו פחות ממה שאת משלמת היום". - הנציגה)

5. הנציגה המליצה לי לבטל את שירות התיקונים שברשותי כדי לשלם פחות כי אם יש לי אחריות יצרן אין בכך צורך (כדבריה). אישרתי לה (לא בכתב. לא חתמתי על כלום).

6. בבוקר יום שלישי, ה- 13.11.12, התקשרו אלי לפתע משירות התיקונים של סלקום, לומר לי שאולי לא נאמר לי, אבל אחריות מוצר אינה כוללת שבירה, מסך ובלה בלה בלה ושהיא לא מחליפה שירות תיקונים אז עלי לשלם עליה כמעט 60 שקלים נוספים בחודש

במעמד זה מייד אמרתי לו שאני רוצה ללכת להחזיר את המכשיר ועוד באותו היום (24 שעות לאחר הרכישה) הגעתי לסלקום להחזיר את המכשיר.

בסלקום אמרו לי שאיני יכולה להחזיר את המכשיר מאחר ונעשה בו שימוש (חחח).

ציינתי בפניהם שלנציגה היה כל כך חשוב למכור לי את המכשיר - עד שהיא שכחה לציין בפניי את מדיניות ההחזרות (מה שלא ממש משנה, מאחר וממילא הפרטים שהיא "מכרה" לי היו מוטעים)

ביקשתי שיוציאו לי את הסים ויחזירו לי אותו למכשיר הישן מייד, כדי למנוע שימוש נוסף במכשיר. הוציאו לי את הסים והכניסו לי למכשיר הישן , אך לא הסכימו לבטל לי את העיסקה.

הם סירבו בתואנה שהמכשיר היה בשימוש. הבטיחו שישובו אלי עד יום חמישי (שעבר, 15.11) טענו שניסו להשיג אותי (נו באמת, נכון שאני קשה להשגה?), ובאיזה רגע פתאום היתה לי הודעה במשיבון אחזור ל- *123
לאחר שחזרתי, הנציג לא ידע על מה אני מדברת ואמר שישלח מייל למי שניסה להשיגני
מאז לא חזרו אלי. ולכן בחמישי המדובר, הגעתי פיזית אליהם עם המכשיר החדש דנדש בקופסה כי אני לא משתמשת בו ועם טלפון ישן קקמייקה עם הסים .

הם לא הסכימו לזוז מעמדתם אז שלחתי מכתב לפניות הציבור שלהם

פניות הציבור חזרו אלי בחמישי האחרון (כשבוע לאחר שכתבתי להם, 22.11) עם אותו הדיקלום שמתחיל ב"אנחנו לא...".

לאחר השיחה עם קבילות הציבור של סלקום חזרתי הביתה זועפת וכאשר חפרתי בחשבונותיי - גיליתי פרט חדש שמהווה טוויסט בעלילה:
כיום אני משלמת 129 ש"ח (בניכוי שירות תיקונים) – משהו שלא זכרתי במעמד השיחה. שזה בהחלט פחות מהסכום שהציעה לי הנציגה.
הסכום הזה הוא עדכון של החודש האחרון (ולכן גם לא זכרתי). לנציגה היו פרטי החשבון שלי מול העיניים ובתמימותי האמנתי לחשוב שהיא יודעת יותר טוב ממני, ולכן גם לא פיקפקתי בדבריה.

מאחר והנציגה הסירה לי את שירות התיקונים – יש להשוות את החשבון לחשבוני הבסיסי ללא שירות התיקונים.

כתבתי שוב לקבילות הציבור של סלקום וכן למועצה לצרכנות נבונה – עוד לא קיבלתי תשובה מאף אחד מהם (זה היה בחמישי האחרון)

בינתיים אינני משתמשת בנייד החדש. הסים בישן שלי והחדש בקופסה.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
ביטול העסקה לפני ה- 2.12 אז היא נכנסת לתוקף פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה