פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי סלקום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
ערב טוב סלקום,
לפני חודש, הIPHONE שלי היה אצלכם בתיקון. פעמיים יש לציין.
אמרתי בשתי הפעמים שלטלפון יש תקיעות ושהוא איטי ולפעמים נתקע המסך ולא עובר או שלוקח לו זמן לצאת מאפליקציות או להיכנס אליהן.
אני רוצה לספר לכם, ששבוע שעבר נקראתי לצו 8. באמצע המילואים הכפתור העגול של המכשיר הפסיק לתפקד.
כמה מפתיע שזה קרה יומיים אחרי סוף אחריות היצרן.
אני לא טכנאית, אני לא מבינה במכשירים ומה התקלקל במכשיר. התראתי בשתי הפעמים שהמכשיר נתקע, נציג טכני, או טכנאי לצורך העניין שבדק את הטלפון שלי- פעמיים!!! באותו החודש!!.. בהפרש של כמה ימים!!!... היה צריך לעלות על התקלה בכפתור ולתקן לי אותה. כי הרי מדובר במשהו שקשור למכשיר עצמו וכלול באחריות יצרן!..
כמובן, בצורה לא מפתיעה בכלל- הוא לא עלה על זה. כי הרי לתקן את הכפתור עולה כסף בלי אחריות יצרן, לפחות 250 שקל או לא יותר. כי הרי אתם דואגים טוב טוב לקחת כמה שיותר כסף מהלקוחות שלכם.

היום הלכתי לטכנאי פרטי, שאמר לי שהכפתור לא נהרס כ"כ מהר ושבטוח היו לי התראות בנושא, תקיעות וכדומה.. ואז עוד יותר הבנתי כמה אתם גנבים.
שילמתי לו 180 ש"ח על התיקון של הכפתור- במידה ותרצו יש לי חשבונית לשלוח לכם.
אני קודם כל חושבת שמגיע לי החזר חלקי אם לא מלא על התשלום הזה שהייתי צריכה לשלם בגללכם.
דבר שני, הגיע הזמן, חברת סלקום היקרה. שתעמדו במה שאתם מבטיחים ותתנו שירות מעולה ולא רק טוב. כי חבל שתפסידו את כל הלקוחות שלכם.
לצאת ולפרסם מה עשיתם זה לא שיטה, כי אני בטוחה שזה קרה כל כך הרבה פעמים לכל כך הרבה לקוחות שלכם שזה לא יפתיע אף אחד
אבל אם לא תהיה לי ברירה ולא תתנו לי תשובה מספקת לנושא אני אדאג לפרסם את זה בכל מקור אפשרי.
מחכה לשיחה שלכם
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה