פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לא חוקית נושא התלונה:
קורל יהודה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חתמתי לנציג מכירות של סלקום על הסכם ניוד טלפונים, כאשר בפירוש נאמר לי שאוכל להתחרט תוך 14 יום. כשנוכחתי שההסכם לא מקויים, ניגשתי כעבור 4 ימים לסניף בפ"ת וביטלתי אותו. קיבלתי מסמך ביטול, החזרתי את הסימים כשהם עדיין "בניילונים" לא השתמשתי בהם כמובן.
כעבור חודשיים מצאתי בכרטיס האשראי חיוב על 107 ש"ח, פניתי שנית לסניף ונאמר לי שהתשלום הוא עבור 4 ימי שימוש בשרות שלא השתמשתי בו כלל. החוק מאפשר ביטול עסקה תוך 14 יום, אבל החוק לא מעניין את סלקום.
החזר התשלום שנגבה שלא כחוק + פיצוי והטלת קנס על החברה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה