פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום מיידי עבור מכשיר הסלולר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוחה של סלקום ורכשתי מהם אייפון 4.
לפני כחצי שנה עברתי לחברת הוט מובייל.
כרטיס האשראי שלי בוטל, וכתוצאה מכך לא בוצעו תשלומים לחברת סלקום עבור מכשיר האייפון, אולם לא קיבלתי מסלקום התרעה לגבי החזרי חיוב.
לפני שבוע סלקום יצרו איתי קשר ואמרו לי שהתשלומים חזרו ולכן הם דורשים פרעון מיידי.
אמרתי לנציג שלא קיבלתי שום התרעה, ואם היה כן, הייתי נותנת להם הוראת קבע לבק כדי שימשיכו לחייה עבור המכשיר.
החברה מתעקשים לגבות ממני את התשלום בפרעות מיידי.
כספי סוג הנזק :
הורדת התשלומים בהוראת קבע פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה