|
|
|
|
|
|
חיוב זמן אויר לבדיקת מצב חשבון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במהלך החודש האחרון דיפדפתי במכשירי וגלתי אפשרות לבדוק את מצב החשבון
בדקתי פעמיים ולהפתעתי גילתי בחשבון חיוב עבור השרות שלתומי חשבתי שהינו שרות של החברה ובחינם
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן, אחראית פניות הצי |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר פרנקל בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
|
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|