פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב זמן אויר לבדיקת מצב חשבון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך החודש האחרון דיפדפתי במכשירי וגלתי אפשרות לבדוק את מצב החשבון
בדקתי פעמיים ולהפתעתי גילתי בחשבון חיוב עבור השרות שלתומי חשבתי שהינו שרות של החברה ובחינם
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, אחראית פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר פרנקל בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה