הטעייה ע"י נציג שירות והקצבת זמן שגויה להטבות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
עברתי לסלקום מחברת אורנג' ביוני 2011 (אנסה לתת פרטים מדוייקים ככל האפשר). את המעבר עשיתי במרכז השירות ברמת גן מול נציג מכירות בשם חמי. חמי הסביר לי שכלקוח חדש אני זכאי להחזרים ולאחר שקלול כלל ההטבות והחיובים קיבלתי חבילה של 4000 דקות בתוך סלקום + 1200 דקות וסמסים לחברות אחרות וגלישה ללא הגבלה במחיר של 234 ש"ח לחודש בנוסף ציין לי חמי שההטבות הן למשך 18 חודשים ולאחר מכן צריך לפנות חזרה ולחדש את ההטבות כי לדבריו "בטוח יהיו מבצעים טובים יותר".
לצערי לאחר מספר חודשים החשבון עלה ב 9 שקלים, כאשר התקשרתי לברר עדכנו אותי שסלקום שדרגו את תשתית האינטרנט ולכן יש עלייה בתעריף.
החל מחודש אוגוסט 2012 קפצה החשבונית לסכום של 264 שקלים ועלה בשקל כל חודש. חשבונית אחרונה יצאה על סכום 266 שקלים.
פניתי אל נציגת שירות טלפוני בשם חנה ראנה (HANNA RANA?? - מתוך החוזה) במהלך השיחה התלוננתי על כך שהחל מחשבונית מסויימת נקצב זמנן של ההטבות ל 12 חודשים לאחר שהובטח לי ע"י חמי (נציג השירות שהכניס אותי לחבילה) שההטבות הן ל 18 חודשים ולאחר שבחשבוניות קודמות בכלל לא היה תוקף להטבה. לאחר דין ודברים עם הנציגה היא הציעה להעביר אותי לתוכנית חדש ללא הגבלה בנוסף לחבילת גלישה ללא הגבלה. במהלך השיחה ביקשתי לוודא מספר פעמים שהחבילה היא ללא האטה ואכן כך אישרה לי הנציגה שאין האטה ולכן הסכמתי לעבור לתוכנית החדשה במחיר 234 שקלים. בעיקרי התוכנית שקיבלתי מהנציגה במייל לא מופיע שום מילה על האטה בחבילת האינטרנט רק השורה - ? "החזר כספי של 99 ש"ח בהצטרפות לחבילת גלישה?
?בתשלום" (אגב אם אני משלם על חבילה במיוחד במה זה שונה מלקוח שמקבל חבילה ללא הגבלה עם 2 ג'יגה והאטה?)
לאחר מספר ימים גילתה חברתי שקרה לה את אותו המקרה עם ההטבות שפתאום הוקצב זמן ל 12 חודשים ולה הציעו מסלול כמו שלי (סגולה 2) רק עם האטה באינטרנט לאחר 2 ג'יגה במחיר זול יותר.
התקשרתי כדי לברר את הנושא ולהפתעתי גיליתי שלמרות מה שהובטח לי ע"י נציגה המצב לא כך ואני נמצא במסלול עם האטה באינטרנט לאחר 2 ג'יגה ולא רק זה אני משלם 234 שקל כאשר את התכונית משווקים במחיר של 215 שקל.
ביקשתי מיד לדבר עם מנהל כדי לברר מדוע נציגה קודמת שיקרה לי והכניסה אותי למסלול לאחר שצויין מספר פעמים במהלך השיחה על ידי וגם על ידה שהמסלול המדובר ללא האטה בגלישה.
לאחר דין ודברים עם המנהלת - דניאל , הוחלט שדניאל תאזין לשיחה שלי עם הנציגה ותחזור אליי בסוף היום. כאשר חזרה אליי דניאל בסוף היום וביקשה לעשות בירור מקיף עם מחלקת אינטרנט כדי לברר על מסלול ללא האטה ולהתאים לי מסלול נדרש.
השיחה עם המנהלת הייתה ביום חמישי 1/11/2012 ונקבע (ביומן שלה) שתחזור אליי ביום שני 5/11/2012. לצערי עד ה 11/11/2012 לא חזרה אליי המנהלת. שלחתי מכתב לפניות ציבור, התקשרו לאחר יומיים בערך להגיד שהתקבלה הפנייה ואמרו לי שיתקשרו אליי, עד היום 05/12/2012 אף אחד לא התקשר, לא יצר קשר, לא הושארה הודעה - רק חשבוניות מגיעות
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי על כל חשבונות שחרגו מהסכום שעליו סוכם עם הנציגים השונים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|