פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוגזם בגין שרות שלא הוזמן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
המכשיר הקודם שלי היה ללא יכולות גלישה באינטרנט ועל כן מעולם לא ביקשתי לפתוח את אופציית הגלישה באינטרנט והחבילה בה הייתי הייתה ללא גלישה. לאחרונה החלפתי מכשיר למכשיר שיכול לגלוש ונלחץ לי בטעות כפתור הגלישה מידי פעם (כי הוא ליד כפתור הSEND). כאשר הוא נלחץ מיד ניתקתי לפני שהטלפון ממש הספיק להגיב. בחשבוניות האחרונות קיבלתי חיובים גבוהים מאוד וכאשר מדקתי גיליתי שכל לחיצה כזו כנראה גלשה בנפח מזערי (של כ0.1 מגה) אך בחיוב כתבו שאני מחוייבת לפי 100 ש"ח ל1 מגה!
אני לא בדיוק יודעת מה החוק לגבי זה ואכן הכפתור נלחץ בטעות ומייד נותק. אך לפי מה שהבנתי כל עוד לא ביקשתי לפתוח את שירותי הגלישה הם אמורים להיות חסומים בחשבוני? ואם לא, לפי איזה מחירון ניתן לגבות 100 ש"ח ל1 מגה?
תודה
כספי סוג הנזק :
החזר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה