פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי ואי קבלת תשובה יותר מחודש נושא התלונה:
צור דורון שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כתנאי להתחברות למסלול חדש בסלקום דרישתי היתה קבלת חיוג לנפל עבור מטפלת של אימי וחבילת גלישה עבורהלאחר ברור בסניף ואישור כי ניתן לקבל מסלול מיוחד ביצעעתי את ההסכם (בתוספת תשלום)
חודש ראשון עבר בסדר ללא חיוב שיזהיר אותי כי אולי יש בעיה ואז להפתעתי בחודש השני קבלתי הודעה ליצור קשר אם מחלקת החשבונות על חריגה בחשבון ????!!!!
מתברר כי הסגירות בין סלקום ל 013 לא בוצעו ובברור בסניף אם הנציגה אתה סגרתי את העסקה יש עדויות לנ"ל ולאחר ביקורי בסניף כחמש פעמים וכל פעם התשובה היתה שתוך כמה ימים תסגר התלונה אם תשובה וגם איומי על תביעה משפטית ופניה לאתר סלקום לנציג תלונות שחזר תוך 5 ימים אך מאז עברו עשרים יום ואיו תשובות ופניה לסניף לפני 4 ימים והתחיבות המנהלת לתשובה תוך יומיים ועברו כבר ארבע
לכןו הזהרו מחברת סלקום ןההבטחות שלהם שרות לקוחות לא שווה להתיחסות ואת אמנת השרות שלהם צריך לזרוק לזבל
כנראה שרק תביעה משפטית ופניה לרשות ממשלתית תסגור עליהם כמו שצריך
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה