פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שגויים והולכת שולל לקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש אוגוסט אמי שהיא פנסיונרית בגיל 64 רכשה מכשיר סמארטפון בכדי להחליף את המכשיר שברשותה , המכשיר נרכש באופן פרטי , ( מדובר על מנוי 0525943121) אמי ואבי נמצאים במסלול של 100 דק' ב45 שקלים , ו60 דק ב- 30 שקלים , כך שאם לא חורגים מהדקות הורי נהגו לקבל חשבונית משותפת בסך 30+45=75 שקלים , בחודש בו נרכש המכשיר קיבלו הוריי חשבונית בסך של כ- שבע מאות שקלים !!!! ונאמר להם שמאחר והסמטראט פון תומך באינטרנט , כנראה נכנס אוטומטי המכשיר ונפתח לגלישה ומאחר ואין להם חבילה מתאימה חוייבו עפ"י גלישה בסך של חמש מאות שקלים !!!! אחרי עשרות שיחות בהם ניסיתי להסביר לנציגי החברה כי השימוש בשירותי הגלישה נעשה באופן אוטומטי וכי הורי לא יודעים בכלל לגלוש באינטרנט , ושירות הגלישה בכלל לא התבקש ע"י הורי אלא נעשה באופן אוטומטי מקניית המכשיר , לא הסכימה הנציגה לזכות את הסכום , אך הסכימה להגיע להסדר ( שמבחינתי גם אינו מקובל ) כי הסכום של הגלישה בסך של 450 ש"ח יחולק לחשבונות הבאים כך שבכל חודש ישולם 75 שקלים ויוכלו לגלוש באינטרנט בחינם בחודשים הללו , ציינתי שוב ושוב כי אין להורי צורך בגלישה , והשימוש מהמכשיר נעשה באופן אוטומטי אך ללא הועיל , בכפייה קיבלתי את ההסכם , אך החשבוניות הנוספות שקיבלנו לא היו לפי ההסכם אלא סכום המסלול :75 שקלים , הסכום המחולק ועוד סכומים אסטרונומיים בגין גלישה , שכל פעם אבי המבוגר היה צריך להתקשר שוב ושוב שיזכו אותו על סכום החיוב הנוסף , תוך כדי טרטורים וערוב כל בני המשפחה בנושא , מלכתחילה לא היינו צריכים לשלם סכום על שירות שלא ביקשנו וזה ניצול לקוח מבוגר !!!! אנא עזרתכם אנחנו על סף ייאוש !!!
כספי סוג הנזק :
זיכוי על כל סכום חיובי הגלישה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה