|
|
|
|
|
|
בעיה במכשיר במלאי |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח בחברת סלקום ברשותי מכשיר שנרכש ומבוטח כדין המכשיר התקלקל הבאתי את המכשיר למרכז שרות בשביל שיתקנו אותו נתנו לי מכשיר חילופי לאחר מכן אמרו לי שאי אפשר לתקן את המכשיר ואני מוזמן לשלם דמי השתתפות עצמית ולקבל מכשיר מחודש כשפניתי לקבל מכשיר מחודש נמסר לי כי מכשיר שווה ערך למכשיר המצוי ברשותי אזל ושאמתין עם המכשיר החילופי למשך חודש ואחרי חודש אבוא לקבל מכשיר שווה ערך דבר זה נמשך כבר כ3 חדשים כל תקופה אני הולך על מנת להאריך את ההשאלה ואין מכשיר שמגיע לי במלאי ולא יודעים מתי יהיה דברתי עם מספר מנהלים שאחד מהם התבטא באזני אגיד לך את האמת לא שמעת ממני לך תקח עורך דין ותתלונן בבית משפט אני לא מחפש בלגן רק רוצה את מה שמגיע לי בדין ולא בחסד
|
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|