פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על 2 מכשירים במקום אחד נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אמא שלי, הלא דוברת עיברית ו לא מסטדרת עם טכנולוגיות, לפני כשנה רכשה מכשיר LG והתשלום נפרס על גבי 36 חודשים.
לעיטים קרובות היא הייתה מסבכת איתו ואז הייתה הולכת למרכז שירות בהרצליה לשם קבלת עזרה מבחור בשם אילן.
לפני שבועיים אילן אמר לאמא שלי: מכיוון שLG עושה לך כל כך הרבה בעיות ואת לא נמסתדרת איתו - יש לי מכשיר הרבה יותר טוב בישבילך - Alcatel 918 שלאימא שלי זה כמו חללית. הוא גם ציין שהיא פשות תמשיך לשלם שנתיים שנשארו לה על LG וזהו. והיא חתמה, בלי להבין על מה היא חותמת. אבל מה שבאמת קרה - הוא פשוט מכר לה מכשיר נוסף ועכשיו היא משלמת על 2 מכשירים בו זמנית. סלקום מסרבים לבטל עיסקה ולקבל את הטלפון השני בחזרה מכיוון שנעשה בו שימוש.
האם ניתן לעשות משהו במקרה?
כספי סוג הנזק :
לבטל עיסקה על המכשיר השני פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה