פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי יתר גבוהים מחברת סלקום!! אין מענה בחברה לבעייתנו כבר מספר חודשים!! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
"חיוב בגין השאלת ערכת טלפון 052-81044168":
בחשבוניות חדשים ספטמבר ואוקטובר בוצעו חיובים (בגבהים מרשימים!!!) על השאלת מכשיר טלפון, כביכול!
הבעייה היא שמכשיר הטלפון לא הושאל אפילו ליום אחד!!
הוא ניתן לנו כמכשיר חלופי בתיאום מלא עם סלקום, כחלק מתיקון מכשיר אחר שהינו באחריותכם!!
בשיחות טלפון שעשינו מול סלקום לאחר שהתחלנו לקבל את הודעות החיוב, נאמר לנו בפירוש לא להתייחס להודעות מפני שזו טעות שלכם!!!

ההחזרים הדרושים:
בחשבונית 27.9.12 – סכום של 163.78 ₪ לפני מע"מ!
בחשבונית 27.10.12 – סכום של 137.92 ₪ לפני מע"מ!

סה"כ ההחזרים המגיעים לנו הם:
301.7 ₪ לפני מע"מ!!!
אנו דורשים לקבל את כל הסכום בהחזר אחד ויחיד ישירות לחשבון הבנק, ולעדכן אותנו על כך.
יש לציין: גובה התשלום עבור החשבוניות שלנו הוא נמוך מאוד בד"כ, לכן איננו מוכנים לקבל סכום גבוה כזה כהחזר בחשבונית. אנו סוברים כי כפי שהכסף נלקח בקלות עליו להיות מוחזר ביתר קלות!!

יש לציין כי:
• פנינו לסלקום כבר מספר פעמים דרך אשת הקשר של הגרופ בו אנו חברים, היא שלחה את פניותינו לסלקום אך לא הגיע כל מענה מצידם, אפילו לא מנימאלי!!
• במקביל גם פנינו לסלקום בעצמנו בטלפון מספר פעמים – בכל פעם אמרו שיחזרו אלינו עם תשובה, אך עברו כבר מספר שבועות, ועדיין לא חזרו אלינו!!
• במספר אחר שיש ברשותנו נעשתה אותה טעות בדיוק!!
בזבוז זמן ואנרגיות!! סוג הנזק :
החזר כספי מיידי + פיצוי על כל הטרחה שנגרמה לנו בריצות אחריהם!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה