שרות לקוחות לקוי ומכשיר שמסרבים לטפל בו |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
ביג באר שבע |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
יש לי מכשיר מסוג סמסונג גלאקסי 1 למכשיר יש המון תקלות , לפני כשנה החליפו לי מכשיר לאחר כי ראו שיש בו מלא תקלות נאלצתי לדבר עם מנהלים ושימור לקוחות שמישהו בכלל יתייחס , באותו מעמד שאלתי את המנהל האם יש לי אחראיות למכשיר ,הכווונה למכשיר החדש אמר לי שכן , ובכל בעיה לפנות אליהם , לטלפון עדין היו המון תקלות , בעקבות כך גם ניידתי את הקו , אבל המכשיר עדין משולם עבור סלקום יש עוד שנה וחצי , ועדין יש בו המון תקלות , אינני מצליחה לקבל שיחות והודעות הוא ישר מגיע לתא קולי , הגעתי לפני כשבוע וחצי למרכז שרות סלקום ביג בבאר שבע , קיבלתי יחס מאוד לא הולם , דבר ראשון הנציגה אמרה כי אינני לקוחה שלהם ועל כן לא מגיע לי שרות שהסברתי לה כי בפועל המכשיר שלהם , אמרה כי אין אחראיות ויכולה להאזין לשיחה ותוך יומיים תחזיר לי תשובה , ואז החליטה לקרוא למנהלת שלה והמנהלת שלה , אמרה שאין טעם להאזין לשיחה כי הם לא מטפלים בי יותר , וכי עלי לפנות למעבדה פרטים ששאלתי האם החברה לא לוקחת אחראיות למה שהנציגים ומנהלים אומרים בטלפון , היא בפרוש אמרה שלו וציינה חד משמעית כי גם אם בפועל אמרו לי יש אחראיות היא לא תספק לי שרות , למרות שידוע עדין שיש לי מכשיר עם תקלה , ועדין לא הסתדרה התקלה בו , אני ממש מרגישה מרומה מכשיר עולם 100 ש"ח לחודש כפול 36 חודשים , ואני לא נהנת ממנו כלל , האם זה שרות אבקש התערבות והחלפת מכשיר או תיקונו או החזרת כספי וביטול יתרת תשלומים .
תודה רבה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|