פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיקת זכרונות ממכשיר טלפון ללא גיבוי, נזק כספי ופגיעה בתשתיות החברה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
להלן השתלשלות אירועים לקו 054-6555464 כפי שהועברה ע"י בעלת המכשיר מנהלת ויועצת בכירה בארגון:
1. ב-11/9 המכשיר היה בתיקון כולל המכשיר נמסר במרכז השרות בדיזנגוף ע"י מזכירה במשרדנו.
2. לפני פחות מחודש. 21/11 הטלפון היה שוב בתיקון, בעיה של המסך.
3. ביום חמישי 13/12 חזרתי להכניס הטלפון לתיקון,עם בעיית מסך שהחריפה, המסך היה מוחשך לגמרי.
ברשותי היה מכשיר אישי חליפי (לא של סלקום) עליו היה הSIM שלי שמכיל מאות אנשי קשר ולקוחות.
ביקשתי להכניס את הטלפון המקולקל E72 עם בעיית המסך לתיקון, ובנוסף בקשתי לגבות את אנשי הקשר שנמצאים על הsim
טיפל בי הנציג בשם אילן. בדיעבד מה שהבנו שקרה הוא שהנציג הכניס את הSIM האישי שלי למכשיר התקול עם בעיית המסך
ולמעשה העביר את אנשי הקשר שהיו על המכשיר (לא על הSIM),) העתיק אותם ל SIM ובפעולה זאת למעשה מחק את כל
תכולת אנשי הקשר שכבר היתה קיימת על ה SIM כמה מאות אנשי קשר.
יש לציין שאת כל הפעולה הזו ביצע הנציג שהמסך היה חשוך ולא היה באפשרותו לוודא את רצף הפעולות והבנת המשמעות.
ובכך גרם נזק רב ובלתי הפיך. ברצוני לציין שעל מנת לגבות מידע על SIM ישנם אמצעים אחרים חיצוניים מבלי להכניס אותו לטלפון התקול.

ביום זה המתנתי יותר משעה לנציג במרכז (רק לשים הטלפון בתיקון), ואח"כ המתנו שוב פרק זמן דומה שבאנו להתלונן אחרי שהבנו את גודל הנזק שנעשה.
אין לי דרך לתאר את הנזק העסקי (ואת העצבים המלווים)של פעולה זאת. מספרים רבים של לקוחות אינני יכולה לשחזר ועבודה רבה ואובדן זמן צריכים להיעשות על מנת לתקן חלק מהנזק.

המנהל אביאב או אליאב אליו פנה בעלי בפעם השנייה שהגיע לאחר הבנת הנזק –הבין את מה שקרה , בעלי אמר שהבין שלא ניתן לשחזר אבל הוא רצה להבין איך קורה כזה דבר ואיך הם בסלקום לא לוקחים אחריות על כך?
המנהל הסביר שאין לו הרבה מה לעשות למעט להציע שובר ארוחה או סרט(מה הקשר?)
ושאם מדובר באובדן הכנסה/ נזק כלכלי עלינו לפנות דרך האתר לפניות הציבור ויטופל ע"י לשכת המנכ"ל.

ביקשנו שכל ההשתלשלות תתועד אצלם במערכת. אמרו שתיעדו, ובכך הסתיים הביקור.

בנוסף לאובדן של הזיכרונות כבר 3 פעמים בתוך זמן קצר אני רצה, מבזבזת שעות במרכזי השירות, מתניידת עם מכשירים ישנים
שאינם עונים על צרכי וחווה אי נוחות ונזק תפעולי. חלק ניכר מעבודתי מתבצעת באמצעות הנייד (מיילים, שיחות מהדיבורית וכו...).

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי החלפת מכשיר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
, .
תגובה:
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה