פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניוד נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום ,
בתאריך .10.1.13 החליטו בחברת סלקום לנייד אותי אליהם מחברת הוט בלי להודיע לי וללא רשותי,
התקשרתי אליהם והם אמרו לי שאין להם מה לעשות ובגלל הטעות שלהם אני נשאר בלי פלאפון(אין לי סים מתאים),
אם אני רוצה לחזור להוט אני צריך ללכת להוט למרכז שירות כדי שיניידו אותי מחדש, ואם אני רוצה להישאר בסלקום אני צריך לחכות 3 ימים כדי שישלחו לי סים,
בגללם אני מפסיד לקוחות(אני סוכן מכירות) ודברים אישיים.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה