פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עשיקה בחשבונית, וחוסר שירות והיענות נושא התלונה:
גרין יונתן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
קניון שבעת הכוכבים הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
בזמן היותי לקוח של סלקום, קיבלתי מכשיר חלופי כששלחתי את מכשירי לתיקון. כשהחזרתי אותו, שכחתי את המטען. אמרו לי שאם אביא אותו לאחר פרק זמן של שבוע, אחוייב עליו ב50 ש"ח. באותו היום ממש, בערב, חזרתי עם המטען אך כלקוח של הוט מובייל כבר (בעקבות זמני המתנה לא הגיוניים בתור לקבלת המכשיר מתיקון). כמובן שחוייבתי בחשבונית האחרונה שלי בסלקום ב50 שקלים האלה, למרות שהחזרתי את המטען. התקשרתי לשירות לקוחות וביקשתי עזרה (מבת אל מצוות 84), ולמרות 10 שנים של היותי לקוח בחברה, אמרו לי שבגלל שאני לא לקוח של סלקום הם לא יכולים לעזור. ביקשתי לדבר עם מנהל כ6 או 7 פעמים, ואמרו לי שאי אפשר. שאני צריך לחזור לסניף ולהשיג אישור שבאמת נתתי את המטען. הסברתי שאין לי זמן, אני עובד במשרה מלאה, וסטדונט, וזה גם לא אחריותי אלא אחריותם מכיוון שכבר החזרתי את המטען, ובנוסף גם שזמני ההמתנה בתור הם לא הגיוניים. אבל זה לא עניין אותם. כנסיון אחרון שלחתי להם אימייל שאני אפנה לתביעות קטנות אם העניין לא יוסדר, אבל לא זכיתי לתשובה. נמאס לי מחוסר הצדק של החיובים על כל גחמה קטנה ו\או טעויות של פקידים בסלקום, ואני אאבק כדי לקבל פיצוי.
עגמת נפש, וכספי סוג הנזק :
פיצוי של סכום של כ1000 שקלים על הזלזול, הקטנת הראש ובזבוז הזמן המיותר והלא מוצדק שגרמו לי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה