פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על גלישה מזדמנת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוח עסקי של סלקום בהסכם התקשרות שנערך ע"י חברת אלקטרה. בהתחברותי לחברת סלקום רשמתי במפורש בחוזה שאיני מעוניין כלל בשירותי אינטרנט ושירותי תוכן (בכתב יד). לאחרונה אחד מבני משפחתי קיבל מכשיר מסוג אייפון. השתמשנו במכשיר בגלישה ברשת הביתית דרך הwifi. מה שלא ידעתי זה שברגע שהמכשיר אינו מוצא את הרשת האלחוטית, הוא מתביית על רשת אינטרנט שזמינה לו וגולש בתעריף מזדמן. ברגע שגיליתי שמופיע למעלה במסך כיתוב -3G שאומר שהמכשיר מחובר לאינטרנט דרך סלקום התקשרתי מיד לסלקום כדי לברר את העניין מדוע המכשיר מחובר לאינטנרט בניגוד לבקשתי. נציג החברה ענה לי ואמר שחויבתי בסך 550 (!!) שקלים על גלישה מזדמנת של בערך מאה מגה. ללא ידיעתי כלל ונגד בקשתי. כעבור שבוע של טרטור בין נציגים, מוקדים ומנהלים של החברה (שאיני מרוצה כלל מרמת השירות, ואחד מהנציגים צעק על אשתי ואמר שאנחנו גנבים שרוצים לגלוש באינטרנט בלי לשלם) אמרו לי מאחד המוקדים שצריך לדבר עם מתאמת הלקוחות של החברה שבה אני עובד. אמרתי להם שדיברתי איתה אבל כנראה שאם החוב עדיין קיים אז היא לא עזרה לי. הנציג אמר שזה התנהלות כושלת של החברה שלי וזה לא בעיה של סלקום. ביקשתי שהם ידברו עם המתאמת ואמרו לי שהם יצרו איתה קשר ויחזרו אליי תוך 24 שעות.לאחר שלוש ימים שלא חזרו אלי התקשרתי לברר מה התקדם בנושא והאם יצרו איתה קשר. הנציג אמר לי שהם לא יצרו איתה קשר ואסור להם לדבר איתי והם מדברים רק עם המתאמת של החברה.
החוזה התקשרות שלי הוא מול סלקום ואני משלם חשבון חודשי בהוראת קבע לסלקום. אני לא מבין למה הם לא מוכנים לדבר איתי ומוכנים לדבר רק עם המתאמת. ניסיתי לדבר שוב עם המתאמת ואמרה שתעזור לי ותדבר איתם. אני לא מוכן לשלם את החוב בעבור הגלישה
כספי סוג הנזק :
זיכוי בגין חיובי הגלישה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה