פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גובים עבור שירותים נלווים וכשאני טוענת הם שולחים אותי לספק. נושא התלונה:
בדש מלכה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת סלקום בה אני מנויה משנת 1998 (כמעט 15 שנה),במנוי שלי יש עוד 4 קווים כלומר אני משלמת על הילדים שלי והעובדת שלי .
באוקטובר 2011 הציעו לי בחינם שירות *247 -שירות מזכירה אנושית,לאחר 4 ימים ביקשתי להסיר את השירות למרות שהוא בחינם, זה דרש ממני כשעתיים עד שענו לשיחה,עד שהעבירו לאדם הנכון ועד שקיבלתי אישור על ביטול השירות בחינם.
לצערי בנובמבר 2011 עברתי טרגדיה משפחתית (בעלי נפטר באופן פתאומי)ולא תיפקדתי בריאותית ונפשית ולכן חשבונות הסלולר שולמו אוטומטית מחשבון הבנק וכמובן לא עלה בדעתי לבדוק האם אני מחוייבת עבור שירות שבלאו -הכי לא קיבלתי,שירות *247.
בחודש נובמבר 2012 עברתי על חשבון הסלקום ומצאתי כי במהלך שנה שלמה!!!!! חויבתי עבור השירות של *247 שכלל לא קיבלתי אותו(לא ענה לנייד שלי מענה אנושי מאז הבקשה שלי להסיר אותו)מופתעת והרבה כועסת פניתי לחברת הסלולר "סלקום"-בה אני מנויה 15 שנה ,הם הפנו אותי לחברה כי הטענה שלהם שזה לא שייך להם ואני אומרת מה זאת אומרת לא שייך לכם אתם הכנסתם אותם אלי ולחשבון שלי אתם אמורים לדאוג לי.
לאחר שיחות ארוכות,נסיונות לדבר עם האדם הנכון ואני שחויבתי 50 ש"ח+מ.ע.מ לחודש X12 חודשים כ-600 ש"ח +מ.ע.מ,חברת סלקום זיכתה אותי מפנים משורת הדין בסכום של 300 ש"ח בלבד כאילו שאני אשמה בטעויות שלהם, ובכלל למעשה כל חברה יכולה להכניס יד לכיס שלי ולקחת כסף עד שאולי אני יעלה על הטעות.
מה שמעניין שהשנה עברתי את אותו דבר על המנוי של הבן שלי אבל הפעם אני בעניינים ועליתי על הדבר מיד בחיוב החודשי,ואני שואלת:
האם זאת שיטה לגנוב כסף מלקוח וותיק?
ושוב הפנו אותי לחברה *247 ושוב שיחה של 37 דקות בכדי לבטל את השירות שאגב שוב לא קיבלנו שום שירות של מענה אנושי וסתם,סתם לוקחים לנו כסף,למה????!!!
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה