פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חודשי לאחר ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי מנוי בחברת סלקום והייתי בתוכנית 500/500 בתשלום חודשי של 147 ש"ח בחודש (לאחר הנחה שניתנה ע"י מנהל). לאחרונה עברתי לחברה אחרת ובחשבונית האחרונה שקיבלתי מסלקום החיוב הינו בגובה של 171 ש"ח עבור כ-20 ימי שימוש. כשפניתי אליהם לבירור דרך הצ'אט באתר האינטרנט של החברה נאמר לי שלא מגיע לי ההנחה שתמיד קיבלתי מכיוון שההנחה היתה מותנית בחיוב חודשי גבוה מ-220 ש"ח, ובחודש האחרון לא הגעתי לחיוב כזה. כמובן, שדבר כזה לא נאמר לי כשהצטרפתי לתוכנית, הדבר היחידי שנאמר זה מה החבילה כוללת ושהמחיר יהיה 147 ש"ח. הנציגה בצ'אט סרבה למסור את פרטיי ההתקשרות של פניות הציבור שלהם ואמרה שצריך לפנות למוקד הטלפוני ולדבר עם מנהל.
כספי סוג הנזק :
זיכוי חלקי על מחיר החבילה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה