פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר חדש ותקול ושירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תחנת שירות מפרץ חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-17 לדצמבר 2012 רכשתי (שדרגתי) מכשיר טלפון נייד, גלקסי 3 תוצרת סמסונג, המכשיר כבר מהשעות הראשונות היה תקול, כעבור כ-16 שעות חזרתי לתחנת השירות והמכשיר הוחלף לגלקסי 2. גם מכשיר זה נמצא מקולקל, הוא נכבה ומת לחלוטין, הגעתי לתחנת השירות ולא מצאו את התקלה, פתחו, סגרו והמכשיר לפתע החל לעבוד, ביקשתי להחליף את המכשיר אך לא עזרו מחאותי, התשובה היא: "המכשיר עכשיו עובד". לאחר כמה ימים, שוב המכשיר כבה ומת, שוב לא עבד, בעלי חזר למרכז השירות ושוב לא ידעו מה התקלה, אבל ניסו, שדרגו את התוכנה, ולאחר מחאותי ותחנונוני בטלפון, התרצו והחליפו סוללה, אם כי לא ברור אם זאת הבעיה, אבל ניסיתי. המכשיר עדיין תקול, הוא נכבה מידי פעם, הפונקציה של שמירת תמונות לא עובדת, ובחברה מסרבים להחליף את המכשיר. ניסיתי את מזלי בפנייה בכתב לפניות הציבור, והתשובה היא שהיות ואני מסרבת לגשת לתחנת השירות (לאחר שהייתי שם 3 פעמים), לא יכולים לתת הוראה להחליף לי את המכשיר. מה אני עושה הלאה ?? לא יודעת !!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה