פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שלא מקוימות וגביית כספים שלא כדין נושא התלונה:
ברקוביץ אהרן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוח עסקי עד לפני חודש וחצי. התקשרו לפני חצי שנה לאחת מבנותי שהחזיקה אחד המכשירים של החברה ושכנעו אותה לקבל חבילת גלישה ל- 30 יום נסיון בחינם. לאחר מספר פעמים שלא הרפו, היא נתנה אישור לחבילה, מה שכמובן לא היה בסמכותה במסגרת העיסקית. מאחר וצרכי הגלישה שלה לא היו משמעותיים, היא התקשרה לסלקום לאחר 30 יום וביקשה לבטל את העיסקה. דבר לא נאמר לה על כך שהעיסקה בעצם לא יצאה לפועל ומי שדיבר איתה מסלקום "עבד עליה". הגלישה המעטה שהיא ניסתה ב- 30 יום אלה עלו לה 140 ש"ח (בחשבונית 27/8 ובחשבונית 27/9).
אין ספור פעמים התקשרתי לסלקום לדרוש את ביטול החיוב. בהתחלה אמרו לי שאני צודק, יטופל ויחזרו אלי. אח"כ זה הפך לנימה שאני לא צודק כי לא היתה עיסקה (כי לא היה בסמכות ביתי לאשרה) וזה בעיה של הבת שלי. לפחות 20 פעמים (!!!) פניתי לסלקום בענין ואין ספור פעמים הבטיחו לי שיחזור אלי מנהל כזה או אחר תוך 24 שעות. אפילו פעם אחת לא חזרו אלי! חד משמעית, זו הונאה!
מעבר ל- 140 ש"ח, עוגמת הנפש של הזלזול בלקוח והבטחות חוזרות ונשנות שיחזרו אלי כאשר באופן עקבי אלו הבטחות שווא,
זו הרגשה מאוד רעה שלא עושה חשק להשאר בסלקום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לזכות אותי על הסכום ופגישה עם בכיר בסלקום שישמע את חויותי הלא נעימות עם סלקום בתקופה האחרונה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה