פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה כפולה של תשלום נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
אבא ואמא שלי הפרידו חשבון של סלקום לפני בערך שנה וחצי, כל אחד קיבל תשלום בנפרד, בחודשיים האחרונים כנראה נעשה איזשהו בלבול במחשבים של סלקום ופתאום חיברו לכם את החשבונות ומאבא שלי יורד סכום כסף שהוא שייך גם לאמא שלי וגם מאמא שלי יורד סכום כסף.
מה שיוצא שסלקום גובים מהם סכום כפול וכששואלים אותם מה קרה, תשובתם היא שמישהו כנראה שינה משהו ולא יודעים מי, אין להם שום הסבר הגיוני לכך ואין אם מי לדבר, ובדרך כלל בסלקום לא עושים שום פעולה בלי חתימה של הלקוח אז איך פתאום הם טוענים שכנראה מישהו עשה איזשהו שינוי ואין להם שום עדות לכך. סלקום עשו בלאגן בחשבוניות שלהם, בכתובות שלהם
(יוצא שאבא שלי משלם את החשבון של אמא שלי ואמא שלי גם משלמת את החשבון שלה),
הם גובים כפול ולא מעניין אותם כלום.
הפלאפון של אבא שלי 0523488257 ושל אמא שלי 0523723107
פיצוי על העצבים והעוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה