פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מתיקון מכשיר באחריות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד

יש לי שני מכשירים גלקסי 2 בסלקום, התוכנית כוללת אחריות מלאה בנזק וגניבה.

הכנסתי את המכשיר לתיקון פעמיים על אותה בעיה בהפרש של חודש, הבעיה לא נפתרה וחזרה כעת בשלישית.

בשתי הפעמים המכשיר לא תוקן, אלא עבר ניקוי ועדכון תוכנה בלבד, למרות שביקשתי להדגיש שהתיקון הראשון לא עזר ועובדה שהבעיה חזרה.

למותר לציין את הסיוט הרב כשמגיעים למרכזי סלקום למסירת המכשיר ולקבלתו בחזרה (מדובר על ממוצע של 3 שעות כל פעם) ובנוסף המכשיר החלופי לא איכותי בעליל.

המגוחך שהתקשרתי להתלונן ולשאול מה לעשות והתברר לי שהחברה מנסה להתחמק מלקחת אחריות רצינית, בנסיון לפתור את הבעיה במכשיר.

חבל מאוד!!!
לא ממליץ על חברת סלקום, שירות גרוע!!!!!
איסוף על ידי שליח + תיקון אמיתי של הבעיה במכשיר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה