פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לקויה,אי מתן שרות תקין, נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
"סטאר סנטר"-"מוקד ביטחון" סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד:חברת סלקום-מחלקת כספים.
הנדון:עוגמת נפש ושיבוש מהלך תקין של חיינו-וכמו כן הונאה של ציבור לקוחות בכל הארץ.
לפני בערך חצי שנה-היה מהפך לצרכני הסלולר בכל הארץ עקב הצטרפות חברות חדשות לתחום.
בהיותי לקוח של החברה כמובן שרציתי את החבילה הכי נוחה עבורי-הן מבחינת תשלום והן מבחינת
תוכן החבילה.
כל החברות הוציאו מבצעים לפיהם אפשר להצטרף לחבילות שיחות והודעות sms ללא הגבלה
כך פורסם וכך גם הוצע במוקד השירות.
וכמובן שהיה ברור לשני הצדדים גם לי וגם לנציגת השירות שזאת החבילה-שיחות והודעות sms ללא הגבלה.
הסיבה שנשארתי בחברה ולא החלפתי אתכם למרות שזה היה מוזיל ב-50 שקלים את החשבון היא בגלל שכבר הייתי לקוח שלכם ובשביל סכום כזה שכנעה אותי המוכרת שזה לא שווה לעבור בפרט בגלל שאני מקבל את אותם הדברים שמציעים בחברות אחרות-החלטתי להשאר-וגם יצאתי מרוצה עקב כך שיש לי חבילה שבאמת רציתי-במיוחד הודעות ה-sms שהבנתי שהם ללא הגבלה-שיחות אני לא מדבר כל כך עקב בגלל עיסוקי בלימוד התורה במשך רוב היום.
הסיבה ששמחתי על החבילה בגלל שלי ולחברי הייתה יוזמה יפה לעשות ליהודים טוב על הלב והיינו שולחים הודעות sms עם דברי תורה וקיבלנו על כך תגובות יפות-ולאט לאט הצטרפו עוד אנשים יקרים שרצו גם לזכות לכך.מעולם זה לא היה למטרת רווח-לא הרווחתי מזה אגורה,רק השקעתי מזמני ומרצי במסירות נפש עבור כך.
במשך כחצי שנה המשיכה יוזמה יפה זאת-וההודעות האלו הגיעו בזכות חברי ששלחתי להם למאות אנשים בכל יום-מעולם לא עלה בדעתי שאני עושה משהו לא בסדר או מפר הסכם עם החברה שלכם.אדרבא ההורים שלי ברוך ה' העבירו לכם כל הזמן תשלומים בזמן.
בתאריך 7.1.2013-קיבלתי הודעת sms –שבה נאמר שעלי להפחית את מספר הודעות הsms- ואם לא אעשה כך יחייבו את החשבון ב-30 אגורות על כל הודעה חורגת.
כבר באותו יום התייצבתי במוקד השירות באשדוד-בסניף ה"סטאר סנטר" והתיישבתי לברר את פשר ההתראה הזאת.זאת הייתה ההתראה הראשונה והיחידה שקיבלתי במשך חצי שנה.
התיישבתי לדבר עם נציגת השירות שלכם-והראתי לה את הודעת הsms שקבלתי.
הנציגה קראה את ההודעה-ואמרה לי כאילו אני גנב-אתה יודע שאתה שלחת 32000 הודעות?
{יש לציין שכל הודעה שנשלחה היא ספירתכם 10 הודעות-בגלל האורך שלה}.
עניתי לנציגה שאני יודע שאני שולח הרבה הודעות-בגלל זה יש לי את החבילה שנקראת-ללא הגבלה.
חיכיתי במשך כמה דקות-ואז הראתה לי הנציגה בחוזה ההתקשרות שיש סעיף שנקרא-ללא הגבלה בשימוש סביר-אמרתי לנציגה-אני יודע שאני שולח הרבה הודעות-אבל זאת החבילה-ללא הגבלה.
אמרה לי הנציגה-צריך שימוש סביר.אמרתי לנציגה-אני יודע שאני שולח הרבה הודעות,תסבירי מה זה שימוש סביר-מה הסכום סף שאני יכול להגיע אליו?-בשלב הזה לא קיבלתי תשובה מובנת-הנציגה אמרה לי תפחית! שאלתי בתמימות שוב- איך יכול להיות שמבקשים מחבילה שנקראת חבילה ללא הגבלה-הגבלה?!ואם יש הגבלה-מה המספר יעד שאסור לי לחצות?ושוב קבלתי תשובה מתחמקת וכללית בלבד בדמות-לא יודעת כמה תפחית.אז הצטרף מנהל האזור לשיחה ושאלתי אותו את אותם שאלות והוא מסביר לי כאילו אני גנב-שלחת הרבה הודעות!-שוב גם אותו {את מנהל האזור}שאלתי-בבקשה תגידו לי כמה להפחית שתהיה לי אנדיקציה כמה ומספר שאני אדע לא לעבור אותו-הוא בכלל אמרתי שהבעיה היא שאני שולח הודעות בקבוצות גדולות-בסביבות 40 אנשים כמה פעמים במהלך היום.הוא לא דיבר על כמות הsms בכלל !אלא על כך שזה בקבוצות אנשים גדולות.ושוב שאלתי כמה פעמים-תגידו לי מספר-תנו לי יעוץ איך להתנהג כמה לשלוח? לא נתנו לי מספר-אבל אמרו לי תקטין את גודל הקבוצות אנשים במקום 3 קבוצות של 40 אנשים תשלח קבוצות קטנות יותר-ותפחית את הכמות-למרות שהצטרפתי לחבילה ללא הגבלה-לא היה לי עוד להשאר שם כי לא קבלתי תשובה הגיונית.לפני שיצאתי אמרתי לנציגה אני אעשה מה שאמרתם-קבוצות קטנות יותר ואפחית במספר-למרות לא נתנו לי שום כיוון ולא מספר יעד.למרות זאת שאלתי את נציגת השירות:אני מאוד מקווה שלא ישלחו לי חשבון מנופח הביתה בגלל שהיה ברור שאני הולך לעשות מה שיעצו לי ולא ראיתי שום סימן לבאות.ואני מדגיש ששאלתי במשך כמה פעמים את הנציגה-אני מקווה שלא ישלחו לי חשבון מנופח הביתה-היא אמרה לי מה פתאום!!אנחנו לא עושים דברים כאילו בלי להתריע אם תהיה בעיה יצרו איתך קשר כמה פעמים-אנחנו לא עושים דברים כאלה.-היה לנגד עיני אחריות מסויימת לשמח יהודים כל יום ולא רציתי יום חד לפספס מהזכות שנפלה בחלקי-שזה היה לשם מצווה נטו וללא שום מטרת רווח כספי.הפחתי את מספר האנשים-הייתי שולח 2 הודעות כל יום ל140 אנשים בערך-והם היו ממשיכים לעוד אנשים וזאת הייתה יוזמה יפה-לאחר אותו היום-כהבנתי שצריך להפחית-ויתרתי על 10 אנשים ונתתי למשהו אחר לשלוח להם-בנוסף הקטנתי את קבוצות השליחה בערך 10 אנשים לקבוצה-בדיוק כפי שהבנתי-אם היו אומרים אתה חורג בהרבה,תוריד 30 אנשים-היו נותנים לי כיוון הייתי נוהג לפי מה שאמרו לי-לא נתנו לי תשובה הגיונית-אבל בכל זאת עשיתי מה שבקשו לפי ראות עיני-למרות שזה היה נראה לי מעשה עוול.המשכתי בכך במשך שבועיים עד לתאריך 18.01.2013.-אבא שלי קיבל טלפון ממוקד "הבטחון" שלכם-ובו הודיעו לו שחוייבנו בסכום בלתי נתפס ולא הגיוני בכלל 6600!!!! ש''ח למשפחה שהחשבון שלה עבור 3 מכשירים בערך 600 ש''ח.שערורייה שאין כדוגמתה.חבילה שתוארה כללא הגבלה וכך פרסמתם בכל מקום-פתאום רוצים במקום חבילה של 120 ש''ח שהייתה לי 6600 ש''ח.יש לציין שניסיתי להסביר לנציג שלכם את מה שהיה שהבטיחו לי!!!!!במוקד השירות שלא יהיה מצב כזה בגלל שלא עושים דברים כאלה ללקוחות-עקב התנהגותו המתנשאת והמזלזלת של נציג השירות שלכם שאני מנסה להסביר לו שיש כאן טעות-והייתי במוקד השירות שלכם-ואמרו לי שאם אני בכל זאת חורג יודיעו לי שוב כדי שאדע איך להתנהג-אבל הנציג לא נקשיב-דיבר בחוסר עניין ודרש את הסכום 6600 ש''ח על חבילה של 120 ש''ח.ניסיתי להעלות לנציג מספר טענות אבל זה היה נשמע כאילו הוא שם אותי על השתק
ולא רצה בכלל לשמוע את הטענות בקשתי ממנו להזדהות-והוא המציא איזה שם-אמר לי ששמו קוקו!!בקשתי שוב שיזדהה והוא לא רצה-ביקש לשלם-אמרנו שבשום פנים ואופן לא נשלם על כך כי זה לא מגיע-הוא ניתק את הטלפון ואת השיחות והודעות יוצאות ובנוסף רובץ על ראשנו חוב בלתי סביר לא הגיוני וממש בזיוני.לא מתקבל על הדעת שאם הייתי יודע שאחוייב בצורה כזאת אמשיך לשלוח את ההודעות האלו,וזה ממש מעליב וזה כמו לקרוא לבן אדם טיפש אם לוקחים לו 6600 ש''ח כשהחבילה שלו 120 ש''ח!!!-זאת התנהגות לא נאותה לחברה גדולה ומכובדת להתנהג כך ללקוח-ולקנוס אותו בצורה שעבריינים לא מתנהגים כך-הם לפחות שואלים מה קרה ומקשיבים ואז קונסים אותך.-זאת התנהגות בריונית-אנחנו כבר למעלה משבוע בלי שיחות יוצאות ומודאגים שהסתבכנו ללא עוול בכפינו עם חברה גדולה שאין עם מי לדבר ולהסביר את הטעות שעשיתם.אבקש לטפל בעניין בצורה כמה שיותר מהירה בגלל שפגעתם לנו ולעוד הרבה אנשים טובים באורך חייהם.
בתודה ממשפחת מיכאלשוילי-אשדוד-רחוב יאיר 11\25.-גבריאל 050-8312987..mail:[email protected]/
כספי סוג הנזק :
פיצוי על ששיבשו את הליכי החיים של משפחתנו-החזרת קוי השיחות לאלתר. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה