פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיבלתי מפניות הציבור של סלקום מענה שאנינו מספק אותי נושא התלונה:
מחפוד אופיר שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
אל סלקום , פניות הציבור. שלום רב.
תודות לכם על המענה המהיר לפנייתי הקודמת אך תשובתכם אינה מספקת אותי ומאוד מאכזבת.

יתכן ולאחר בדיקה שלכם נמצאה העסקה הטלפונית תקינה אך לי לא היה ברור מה שלמוכר הטלפוני ולכם ברור על פי שפתכם המקצועית. יתרה מכך כאשר התקשרתי למוקד השרות הטלפוני לבקש ולהתייעץ כיצד להוזיל את החשבונית החודשית היה על הנציג/ה להסביר לי שבמידה ואני מחליף לעיסקה זולה יותר אני מתחיל במקביל לשלם עבור מכשיר ה -komodo . הרי כל הסיבה שהחלפתי את העסקה היתה במטרה להוזיל את החשבונית וכל נציג חברה ראוי צריך לקרוא את מכלול הנתונים ולהסביר את כל החיובים הנגזרים מכך!!! כשם שכתבתם במכתב התשובה שנציגכם מתאימים לכל לקוח ומציגים לו את כל מפרט העלויות. לא הוצע לי לקבל בתחילה מסמך המפרט את פרטי ההסכם לגבי רכישת ה komodo.

עניין נוסף : עוגמת הנפש והמריחה של חודש שלם אצל נציגי הטלפון ומחלקת שימור לקוחות. מחלקה האמונה לשמור על השם הטוב של החברה ולמנוע בריחת לקוחות גרמה אצלי את ההיפך הגמור וגרמה לי להרגיש מזולזל. תיארתי במכתבי את התנהלות מחלקה זאת . לא יתכן שלקוח יקבל שירות בשימור לקוחות אצל נציגה שיש לה מעט משמרות וצריך להמתין עד שתשוב אליו בכל פעם. ולא יתכן שמובטח לי שישוב אלי מנהל בכיר תוך שלוש שעות ואני מפנה זמן כדי להיות זמין והוא שב אלי למחרת באמצע יום עבודה שלי. אני לקוח שמחזיק כרגע בהתחיבות לשלושה מכשירים (מלבד komodo) ושני מנויים . אחד רק אינטרנטי ואחד טלפון. מנוי אצלכם לא מעט שנים וכבר נעשתה עימי תקלה בעבר וחייבו אותי בטעות בכ 700 . בגלל טעות של נציג שלאחר מלחמות ואי נעימות החברה הודתה בתקלה וזיכתה אותי. שירות לקוחות הינו לראות ולהחין גם מתי נוצרה אי הבנה ומתי יתכן והנציגות שלכם לא נתנה את היעוץ וההסברה המתאימה. עבורי 108 ש"ח כפול 36 זה לא סכום שאני מרוויח בשנייה. עבור חברה שצריכה להעניק שרות אמיתי ללקוח ולשמור על שמה ושביעות רצון הלקוחות (שסביבם יש מעגלים נוספים של משפחה וחברים המתרשמים מרמת השרות גם הם) ניתן עם רצון טוב וסדר עדיפות נכון להענות לבקשת הלקוח ולכבד את מוניטין החברה.
אבקש לזכות אותי על עסקת ה komodo כמה מאות שקלים שחויבו עד כה ולבטל את החיוב העתידי. אוכל להשיב את המכשיר אשר הוא עדיין סגור באריזתו ובואקום של המשלוח.
על כן בקשתי להעלות את תלונתי לדיון ראוי נוסף למען שהצדק האנושי ולמען המשך שרות הולם וראוי. הגיוני שאם שוב תשיבו אותי ריקם לא ארצה להמשיך להיות לקוח שלכם ואף אמליץ לקרובי ,וחברי שלא לסמוך על שרותכם. לא מתוך טינה אלא כל מאוכזב שמרגיש מזולזל ונעשק ינהג כמוני. בטוחני שאם בקשתי תענה אוכל לפרסם שחברת סלקום משרתת את לקוחותיה נאמנה וניתן לסמוך על שירותיה בכל צרה ובעיה.
בברכה ותודה. אופיר (אבקש לשלוח את המענה לת.ד 446 שדרות)
זיכוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה