|
|
|
|
|
|
סירוב לפתיחת מכשיר סולולרי נעול |
נושא התלונה: |
סטרקוב ויקטור |
שם/כינוי: |
יום חמישי 07 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר סולולרי לרכב ב10/07/2009 בכ1000 ש"ח. לפני כחודש עברתי לחברה אחרת ולפני שעברתי ביקשתי לפתוח מכשיר נעול ברכב. במוקד הטלפוני של סלקום לא מצאו את קוד הנעילה ולכן הפנו למרכז ההתקנות בראשון לציון לפתיחת המכשיר. כאשר הגעתי לשם הוסבר לי ע"י נציג שירות לקוחות רוברט ומנהל אתגר שסלקום לא מטפלית בפתיחת מכשיר נעול ברכב.
אחרי שפניתי מספר פעמים לשרות הלקוחות וקיבלתי תשובה שניתן לפתוח מכשיר נעול , הגעתי למרכז שרות, חיכיתי בתור במרכז התקנות אחרי זה בתור במרכז שירות קיביתי תשובות מנוגדות ולדעתי שנוגדות את חוק הניידות פניתי למשרד התקשורת עם בירור.
חברת סלקום ממשיכה בשירות גרוע שנותנת ללקוחות (גם עזבתי אותם בגלל השירות ).
|
פתיחת מכשיר נעול ופיצוי בגין אובדן חצי יום עבודה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|