פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מסגירת קו והמשך גביית כסף נושא התלונה:
אדרי משה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
ההייתי לקוח עסקי וביקשתי לסגור את הקו,סלקום ביקשו ממני לעשות עברת בעלות והם אחרי חמישה ימים יסגרו את הקו,עשיתי עברת בעלות בדיוק איך שהם ביקשו מול נציג שירות של סלקום והקו לא נסגר,פניתי שוב לסלקום וביקשו ממני לפנות לאיש הקשר, לטענתם משום מה סלקום לא טיפלה בהעברת הבעלות,פנינו לאיש הקשר שישלח לסלקום טופס לביטול הקו,איש הקשר שלח והקו לא בוטל ואני ממשיך לשלם לסלקום כל חודש על קו שאני לא משתמש בו בכלל וסלקום ממשיכה לגזול אותי וכל מה מקום שאני פונה אומרים לי שזה מתפקידם לטפל בבעייה,פניתי דרך סלקום רגבה,פניתי דרך *123 ואף אחד לא מטפל בי וגם לא מוכן לעזור
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה