פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביצוע עיסקה שלא בתום לב ובבריונות כלפי לקוחה מבוגרת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

שמי אמיר קורן ואני בנה של מאשה קורן ואני פונה בשמה.
אימי מאשה קורן אשה כבת 70 היתה בסניף סלקום בקניון חיפה בגלל שאיבדה את המכשיר הניד שלה.
נציגת השרות הציעה לה מכשיר חדש ולאחר שראתה כי היא מתלבטת היא אמרה לה כי תוכל להחזיר את המכשיר תוך חודש. (לקוח 1084611)
במועד מסירת המכשיר הנציגה פתחה את האריזה והפעילה את המכשיר.
לאחר 5 ימים שבהם לא היתה בבית וביניהם גם היתה שבת חזרה אימי לסניף בבקשה להחזיר את המכשיר כפי שהובטח לה.
והמכשיר גם לא היה בשימוש (לא יצאו ממנו שיחות) הנציגה סירבה והציעה לה להחליף את המכשיר.
אימי סירבה והשאירה את המכשיר בסניף.
אתמול אמי פנתה למנהלת הסניף אשר סירבה לחזור ובטל את העיסקה היא הודיעה כי שלחה את המכשיר בדואר
וכי לא ניתן להחליף את המכשיר אלא לשדרג אותו ולשלם עבור שני המכשירים.
אני רואה בהתנהלות זו של סלקום ביריונות ועושק וניצול אשה מבוגרת בעזרת נציגי מכירות ושרות חלקלקי לשון שבחברתכם.
אני מצפה כי ההוראות המתאימות יצאו לאנשיכים והעיסקה תבוטל.
אנחנו איננו מתכוונים לקבל את המכשיר לידינו ואיננו מעונינים בכל קשר נוסף עם חברת סלקום.
כספי סוג הנזק :
ביטול העיסקה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה