פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עודף, בניגוד למסוכם. סירוב לבצע בדיקה מקיפה, יחס מזלזל ללקוח. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביוני 2012 התחברתי בעסקה טלפונית לחב' סלקום. בשיחה הובטח לי כי במשך שנה ראשונה אני מחובר לתכנית 99 ש"ח ללא הגבלה (שיחות, מסרונים, שיחות חו"ל).
בהמשך בחשבוניות של סלקום הוצג סכום התכנית 150 ש"ח בזיכוי 50 ש"ח.
ב-24/02 עזבתי את חב' סלקום לטובת חברה אחרת, ואילו בחשבונית האחרונה של סלקום חויבתי באופן יחסי אך לא זוכיתי.
לטענת החברה, בעת ההתחברות הוסבר לי טלפונית שלא אקבל זיכוי אם לא דיברתי חודש מלא. זהו שקר - שום דבר כזה לא נאמר לי. יתרה מזו, התכנית הוצגה לי כתכנית 99 ש"ח במשך שנה ראשונה, ללא אזכור המילים "הטבה" או "זיכוי".
סלקום מסרבת לבדוק את הקלטת שיחת ההצטרפות ומסרבת לזכות אותי .
כמו כן, החברה מסרבת לספק את התשובה בכתב - פניתי אליהם בכתב דרך האתר, דרשתי לקבל תשובה בכתב, אך סורבתי פעמיים.
מפנה את תשומת לבכם, כי בכל מקרה ובשום צורה לא יכולתי "להגיע" לסכום 150 ש"ח ע"מ לקבל את הזיכוי - הרי התכנית שלי ללא הגבלה, לא משנה כמה אני אדבר. לא התקבלה ע"י החברה גם בקשתי לחייב אותי עבור חודש מלא ע"מ לזכות בהטבה (לפי ההיגיון של סלקום).
בנוסף, בחשבונית האחרונה מופיע חיוב 8.97 ש"ח בגין הודעות GSM שלא ביצעתי - לזה סלקום לא מתייחסת בכלל.
להלן פניותיי לסלקום באמצעות האתר.

----

בהמשך לפנייתי הקודמת222191 ובהמשך לתשובה שהתקבלה היום ממנהל שירות לקוחות לירון.
לירון טענה כי בהצטרפות לתכנית הוסבר לי שלא אקבל זיכוי יחסי בעת התניידות לחברה אחרת - לא הוסבר לי, הוצע לי להצטרף לתכנית 99 שח לחודש, זה הכל. ניתן לוודא בתיעוד או הקלטת השיחה מיוני 2012 - לירון סירבה לבדוק את התיעוד.
אתם נדרשים מיד לזכות אותי בסכום יחסי יחסית לתכנית 99 שח! בגין חודש פברואר.
לירון סירבה לספק לי את התשובה בכתב. במידה והחלטתכם לא תשתנה ואתם מסרבים לזכות אותי, אנא תשובתכם בכתב למייל שלי - ע"מ שאוכל לפנות לאגודה להגנת הצרכן ולערכות משפטיות.

---

שלום רב,
בחשבונית האחרונה שלי מס' 204503635 לפני שהתניידתי לחברה אחרת חויבתי בסכום עודף של כ-60 שח.
הייתי מנוי לתכנית 99 שח כולל הכל, ואילו חויבתי ב-140 שח עבור חודש לא מלא.
כמו כן, חויבתי ב-8.97 שח בגין הודעות GSM - אין לי מושג מה זה ומעולם לא שלחתי שום הודעות GSM.
אנא צרו איתי קשר ותזכו את כרטיס האשראי שלי בהתאם.

---
כספי סוג הנזק :
זיכוי מידי בסכום 61 ש"ח פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה