פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב קבלת מכשיר חזרה שלא נפתח מאריזתו!!! נושא התלונה:
ברוקס ארי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏13 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/2/13 רכשנו מכשיר נייד והיום 13/3/13 כשפנינו לסניף ראשון לציון נתקלנו בסרוב ממנהל הסניף לקבלו בחזרה בטענה שחלפו שלש שעות מהרגע שנסתיימו 14 הימים בהם ניתן לבטל עסקה כמובן שלא פתחנו את המכשיר מאריזתו ולא נעשה בו כל שימוש מבויישים מושפלים ובהרגשה שרימו אותנו יצאנו מהסניף ומבקשים את עזרתכם
כספי סוג הנזק :
להחזיר את המכשיר ולבטל חיובים עבורו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה