פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
כלקוח עסקי התקשרנו עם החברה על מנת לשפר את השירות ולשפר את התנאים. אך לאחר תקופה קצרה מאוד החלו בעיות עם הקווים. היינו מגלים לאחר מס' שעות שלקוחות מנסים להשיג אותנו אך ללא הצלחה, ורק לאחר שהיינו מגלים זאת ומנסים להוציא שיחות היינו מגלים שהקווים נותקו, הדבר אירע מס' פעמים. כל פעם שפנינו למוקד השירות הופנינו מגורם לגורם. לבסוף התחלנו להיתקל בטענה כי אנו מטופלים במוקד הגביה כיוון שאין אמצעי תשלום. בכל פעם הטענה הייתה חוזרת על עצמה והאיומים על כך שהקווים ינותקו ולא יוחזרו, ובכל פעם נדרשנו לבצע חיוב ידני אשר הסדיר את הנושא, הבעיה במח' הגביה אושרה לנו ע"י אחד הנציגים אך בהמשך נציג אחר החליט לנהוג בכוחניות וטען שהבעיה לא אצלם ואנחנו לא משלמים, למרות שכל פעם שהתקלה חזרה על עצמה, התקשלומים הוסדרו על ידינו.
למן אותו הרגע החלו איומים על ידי גורמים שונים בחברה, שנטופל בצורה כזו או אחרת...
החלו להישלח מכתבי דרישת חוב (שלא היה ולא נברא), וההתעללות לא פסקה.
למן חודש 07/2012 נשלחו מכתבים להנהלת החברה על מנת לטפל בנושא ולהביא אותו לידיעתם, אך גם משם לא הגיעה הישועה והיחס היה מזלזל, בטוענה שזוהי מדיניות החברה.
לא רק שלא קיבלנו פיצוי בגין ההתנהלות הכושלת מול החברה, והפגיעה בנו כעסק שאמור לתפקד, אלא עוד הוצרכנו להתעסק באיומים וחששות בגין התנכלות החברה.
לבסוף החלטנו לעבור לחברה בה נוכל לקבל שירותים כפי שמתבקש. אך חברת סלקום ממשיכה להטריד אותנו בטלפונים ומכתבים מעת לעת. ואיומים על תביעות משפטיות.
כספי סוג הנזק :
פיצוי והפסקת האיומים ושליחת מכתבי הגביה ודרישת החוב פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה