פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בעת ביצוע עסקה נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
הטעיה בחוסר תום לב חמור של נציג סלקום בעסקה פרונטאלית , חיוב שווא כאשר הובטח לא לחייב מאומה. טרטור ועוול נפשי חמור.חוסר מענה ,חוסר הסבר הגיוני לסכומים הנדרשים. חיוב על מוצר פגום שגרם לנזק כספי רב.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה