|
|
|
|
|
|
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 17 מרץ 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
הרצליה שבעת הכוכבים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח עסקישל סלקום מעל 10שנים
ברשותי אייפון 4 נרכש מסלקום.קבלתי אייפון 4S
פניתי לחהרת סלקום שירות לקוחוחת וביקשתי להעביר לי את אנשי הקשר
העבירו 70% פניתי אליהם אחרי יומים וביקשתי להעביר את כל הרשימה ממכשיר למכשיר ואז נוצר הבלגן נעלמו כל אנשי הקשר משני המכשירים
נותר לי ללא אנשי קשר של כל הלקוחות שלי
בתי בטענות תשובתם היתה זה שירות ללא תשלום ולא מקבלים כל אחריות.
אם זו החברה שאני קשור אליה חבל על כל 600שח שאני משלם חודש בחודשו
מה נותר לי לנבור כדי למצוא את מספרי הטלפון במכשיר ולדאוג לחברה סולילר שיודעת לתת שירות ללקוח ולקבל אחריות על עצמה
|
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|