פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם התקשרות, פגיעה כספית ישירה ועקיפה ועוגמת נפש נושא התלונה:
חן אילת שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏21 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד: נוחי דנקנר, הבעלים של חברת סלקום-נטוויז'ן013
מבל"ב - אני שוקלת לתבוע את סלקום בגין הפרת הסכם, השחתת רכוש שלי ופגיעה בפרנסתי. לפני פרסום בערוצי תקשורת נוספים - רדיו, עיתונות וטלוויזיה וכמובן ברשתות החברתיות:
היום גם אני פתחתי מלחמת עולם נגד סלקום. מצטרפת לשני חבריי שכבר פתחו במלחמה, נתן ברנד וישראל קליוסטרו. את זו שלי נראה שאמשיך לפחות עוד 17 חודשים (הסבר בהמשך).
אתמול, יום חמישי, בשעת ערב, נגנב ממני האייפון שלי, עליו אני חייבת לסלקום עוד 17 תשלומים! אחרי ההלם הגדול, ביקשתי מסלקום להפעיל את המכשיר הישן שלי, מסוג סוני אריקסון, אותו שמרתי ברשותי לימות סגריר, בידיעתם. המכשיר מכיל סים, כמובן, שקניתי בכספי ולכן הוא רכוש שלי.
נציגי סלקום הודיעו לי כי הסים שלי השמיד את עצמו. סליחה? כן, ענו לי, אחרי שבעה ימים ללא שימוש הוא משמיד את עצמו. ואם אני מאושפזת בבית חולים? או נמצאת בחופשה ללא המכשיר? כן, זה אוטומטי, הסים משמיד את עצמו! צעקה עליי גם נציגת שימור לקוחות, גם נציג שירות וגם נציגה מהתמיכה הטכנית.
הבנתי שנפלתי לסרט מד"ב. אבל מישהו צריך ללחוץ על כפתור ההשמדה, נכון? ובאיזו זכות השמדתם רכוש שהוא שלי? שאלתם אותי האם אני רוצה בכך?
נציגת שימור הלקוחות צרחה עליי שככה זה עובד, וכי יש לי בטלפון רק פיסת פלסטיק, ולא סים.
*
אז הנה ההיגיון הבזוי של סלקום: מסלקום שלחו אותי לחנות שלהם כדי לקנות סים חדש למכשיר הישן שלי (ובכך ירוויחו ממני פעמיים).
ואני רק רציתי להישאר בקשר עם העולם.
*
אייפון חדש? שאלו בסלקום. אין בעיה. באישור מיוחד מהמנהל תשלמי מחיר רגיל, כמו כולם, ועוד את 17 התשלומים בגובה 115 ש"ח על המכשיר שנגנב ממך.
כלומר: על מנת להישאר לקוחה של החברה הזאת איאלץ לשלם כ-350 ש"ח בחודש.
*
זאת ועוד: החברה הזאת הודיע לי, כי היא לוקחת טרמפ על ההזדמנות שנקרתה בדרכה - כלומר גניבת האייפון שלי - כדי לא להמשיך את התכנית שלי, להפר אותה, ולחייב אותי בתכנית שתהיה יקרה משמעותית עבורי. איזו עזות מצח!
בהתייעצות חפוזה שהספקתי לערוך עם עו"ד נאמר לי חד משמעית, כי זוהי הפרה בוטה של הסכם ההתקשרות שלי עם סלקום.
*
אני לא אישאר בסלקום, שבה אני מנויה מתחילת שנות התשעים. אני גם אעשה את ככל יכולתי - ויש לי כזאת - כדי להעביר אנשים נוספים ממנה. חברה שיורקת ובועטת בפניהם של לקוחות ותיקים ומנצלת את מצוקתם איננה ראויה ללקוחות!
*
בינתיים לראשונה בעשרים השנים האחרונות אני חסרת מכשיר סלולרי - ערוץ ההתקשרות היחידי איתי למרבית האנשים, ועובדה זאת מהווה פגיעה חמורה בפרנסתי ובאיכות חיי. טלפון חלופי לא הוצע לי בידי נציגי החברה. בחברות של נוחי דנקנר, כך מספר לי ניסיוני האישי וניסיונם של חבריי - בזים ללקוחות ותיקים ומנצלים את מצוקתם.
נכון לרגע זה מונח לצדי מכשיר הטלפון הישן שלי, בתוכו סים, וסלקום מסרבת להפעיל אותו עבורי. אני מנותקת מהעולם, והגרוע מכך - אנשים מנותקים ממני. אין להם דרך לדעת מדוע אני לא מגיבה לאסמסים ולשיחות טלפון. וזה כולל לקוחות שלי ולקוחות פוטנציאליים.
בי נשבעתי, שלא אעבור על כך לסדר היום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפעלה מיידית של הסים שברשותי ושל המכשיר שלי ופיצוי על אבדן ימי עבודה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה