פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה באייפון לפני תום שנת האחריות והתנערות מחברת סלקום לשאת באחריות תוך כדי מהלכים שפלים וזיכוך בי כלקוחה נושא התלונה:
משה מלי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏19 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
 לכל המעוניין , שלום רב, ביום שני ב18.3.13 הייתי במרכז שירות של סלקום ע״מ לתקן את המכשיר שברשותי אייפון 4s ולאחר המתנה עם 3 ילדים , אני רוצה לציין שאני אחרי לידה עם תינוקת בת חודש וחצי , ושלא הייתה לי אפשרות להגיע לפני , אבל שנאמר לי שיש לי אחריות עד אפריל מיהרתי להגיע לשם ,  במרכז השירות של סלקום קיבלה אותי נציגה בשם רנא שהציגה לפניי עובדה מעניינת מאוד וכך אמרה שאין לי אחריות יצרן פג התוקף ואני אמורה לשלם 279 ש״ח עבור התיקון וזה עוד מבלי לבדוק מה ביררתי לפני הגעתי למרכז בשירות , אני ב19,2 התקשרתי למוקד הטלפוני של סלקום *123  ע״מ  שיעזרו או שיתקנו לי דרך הטלפון את הבעיה (משום שהייתי לאחר לידה ולא הייתה אפשרות להגיע  ) בבעיה  שנוצרה לי בנייד והנציגה אמרה לי בפירוש שלא ניתן לתקן והיא לא יכולה לעזור לי רק לגשת למרכז שירות . שאלתי אותה  עד מתי יש לי אחריות ? אמרה לי בפירוש ולא אשכח עד  אפריל במילה הזאת. !  וכשהגעתי  במרץ ב18 למרכז שירות בחיפה ושם  נאמר לי  על ידי הנציגה רנא והמנהל עידו שהאחריות יצרן נגמרה ב9.3 מה שנעשה לי בשיחת הטלפון  הטעייה ובגדול אני לא יודעת אם בכוונה אין לי מושג , המנהל עידו בכבודו ובעצמו שאמר שיטפל בעניין אישית ויבדוק  את ההקלטה, שאכן  דיברתי  עם הנציגה בטלפון  בפברואר ואם זה נאמר כך יתקנו לי את המכשיר  ללא עלות , עוד מפקפקים בדבריי כאילו אין לי מה לעשות  לשקר!?!  ועוד אמר עידו שייקח 3 ימים לבירור העניין ויחזרו אליי כבר בחמישי  , אני ביקשתי שישלחו לי אס אם אס או ישאירו הודעה קולית כי יש לי בעיה בצילצול ואיני שומעת את השיחות , גם זה לא נעשה ואף אחד לא טרח לחזור אליי עם תשובה עד לרגע זה היום 29.3 כבר עברו יותר משבוע ממתי שאמרו שיחזרו אליי . מה הם מחכים שיגיע אפריל!?!?!?    וכבר  היום במהלך היום עשיתי כמה טלפונים שוב השבוע למרכז שירות הטלפוני הראשי  לברר מה  קורה והאם יש תשובה ונאמר לי זה עדיין בבדיקה , כמה זמן לוקח לשמוע הקלטה ???? זה חוצפה גדולה מצידם מבחינתי  עכשיו שהם יבואו עד אליי ויקחו ממני את המכשיר לתיקון אני מהם נכוותי בגדול וגם אחריי התיקון אני מתכוונת לעבור לחברה  אחרת אני לא מתכוונת להשאר אפילו רגע בסלקום ואני הולכת להעביר את הוריי ואחיי גם מסלקום . ועוד דבר היום בתאריך 29.3 התקשרתי שוב למרכז שירות ראשי פעמיים  ושהנציגה ב8 בבוקר לא חזרה אליי עם תשובה פניתי שוב ב12 לנציגה אחרת והיא  ניסתה ליצור קשר עם רנא מהסניף בקניון חיפה  ובאמת הצליחה ורנא התקשרה אליי סוף סוף , אבל כששאלתי אותה למה היא ועידו לא חזרו אליי,  אמרה אין מה לעשות רק אחרי החג יחזירו לי תשובה , בעזות מצח אמרה כך כששמעתי זאת התעצבנתי נורא איך זה ייתכן שעבר שבוע ויותר ועדיין אין תשובה  והרמתי את קולי בטענה שזה חוצפה ומה שנשאר  לרנא לעשות זה לומר לי אין מה לעשות וניתקה את השיחה ... אני נשארתי עם פה פעור והמומה מאוד איך היא מרשה לעצמה לעשות כך ללקוח ככה מתנהגים ?!? אני לא אעבור על זה לסדר היום אני מתכוונת לגשת לשם ביום ראשון הקרוב ב31.3 ולסדר את העניין מולם בפעם האחרונה לפני שאנקוט בצעדים חריפים יותר. 
עוגנת נפש ויבזבזו זמן סוג הנזק :
החלפת המכשיר במכשיר חדש ללא שום תנאי !!!!!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה