פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא חוקי ושרות לא מקובל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
עברתי לחברת סלקום לפני חודשיים (בפברואר) מחברת הוט מובייל. בגליל שעברתי מחברה מתחרה הובטח לי סים קארד ללא עלות ו-3 חודשים ראשונים עלות בסך 75 ש"ח ללא הגבלה ואז העלות תעלה ל-95 ש"ח בלבד. היום בשעה 13:00 ראיתי בחשבון הבנק שלי חיוב בסך 228 ש"ח (ב-2.04) ובאותו תאריך חיוב של 75 ש"ח. התקשרתי לחברת סלקום באופן מיידי לבדוק למה חיבו אותי פעמיים ובסכום שלא ציפיתי ולא נאמר עליו כלום.השיחה הועברה לאחראית בשם סדרין היא בדקה ואמרה שזה עלות עבור הסים שקיבלתי מהם התעצבנתי וביקשתי לדבר עם ראש צוות שלה ,היא התחצפה ואמרה שאת לא תקבלי את הזיכוי כי את אמורה לפי חוק לשלם עבור הסים. נהרס לי המצב-רוח בגליל השקר ובגליל שאין שום הוכחה על כך שהחיוב הוא לא חוקי.במידה והיה נאמר שאני אמורה לשלם עבור הסים 228 ש"ח לא הייתי עוברת מחברת הוט מובייל (החברה הכי זולה 89 ש"ח בחודש ללא הגבלה).

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה