פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מכשיר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מבצע קלשון 15 /21 כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לפני יומיים ב 8/4/13 אמי ( אבבה אברהם בת 61 ילידת אתיופיה לא דוברת עברית ) הלכה לחברת סלקום באר שבע כדי לתקן מכשיר שהיה לה .
ונציג השירות אמר לאמי שלא ניתן לתקן את המכשיר ולכן הציע לה להחליף את המכשיר . והסכימה להחליף מכשיר לאחר שנאמר לה שהמכשיר יותר טוב .והמכשיר שהנציג שהביא לה הוא דור שלישי מגע. וכיון שהיא מבוגרת אני לא יודע איך הביא לה מכשיר כזה זה מאוד קשה לה לתפעל אותו ולכן היום 10/4/13 הלכתי אם אמי להחזיר את המכשיר ולהחליף והם לא הסכימו להחליף ולא היה אם מי לדבר בגלל שדיברה מהמכשיר הרגשנו תיסכול וחוסר אונים , ואמי קרוב ל-7 שנים בחברה אני מבקש מכם לטפל בעניין ולהבין את אמי שסה״כ רצתה להחליף את המכשיר אשמח שתיצרו איתי קשר תודה על ההבנה וההקשבה.
כספי סוג הנזק :
לבטל את העסקה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
- שם ותפקיד:
.
' .
.
תגובה:
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה