פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חו"ל נושא התלונה:
מעוז נועם שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני לשתף אתכם במה שקרה לחברתי בעת שחתמה על הסכם מנוי עם חברת "סלקום".
אליסה שפירו היא בת 22 שמתנדבת בתכנית "מסע" של הסוכנות היהודית.
כשהגיעה אליסה לארץ באמצע אוגוסט הגיעה למרכז "סלקום" וחתמה שם על מנוי לחברה כשרוב ההסבר על התכנית וכן החוזה היו בעברית.
לאליסה הוסבר כי עלות החבילה היא כ-125 ש"ח הכוללת שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה,אינטרנט חופשי(עם האטה לאחר 1 ג'יגה)וכ-200 דקות שיחה לחו"ל מדי חודש.
לאחר מס' חודשים הבחינה אליסה בחיובים גבוהים למדיי ולכן ניגשה ביחד עימי למרכז השירות שם הוסבר לה כי הייתה צריכה לחייג 013 במקום 019 שאליו חייגה בשל מה שלדבריה הוסבר לה.
בשיחה עם מוקד חו"ל וכן עם נציגי החברה המשיכו לציין בפנינו כי הנושא צוין בחוזה לכן "לא נזכה את החשבון".
יש לציין כי החשבוניות נשלחו בעברית וללא כל הסבר כלשהו באנגלית וכן לא נמצאה תמיכה באנגלית באתר,מה גם שנציגים רבים אינם אפילו היו מסוגלים לשוחח עימה שכן אינם שולטים ברמה הבסיסית ביותר של השפה האנגלית.
בנוסף שילמה 15 ש"ח נוספים מדי חודש על שירות "המתנה נעימה" שעליו לא הוזכרה ולו מילה אחת בהסבר,אך כמובן שהופיע בחוזה(בעברית*).
איני מפנה חיצי האשמה כלפי הנציגה שהסבירה לה שכן טעויות קורות ,אך,לדידי יש לפעול במקרה זה לפנים משורת הדין שכן אליסה אינה דוברת עברית והנושא לא הובהר והוסבר לה עד תום,ובנוסף בשל היותה מתנדבת מיותר לציין שמרוויחה דמי מחייה צנועים ואינה יכולה לעמוד בעלות הכלכלית העצומה הזו.
מצפה להתייחסות ראויה,
נועם
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או השתתפות של לפחות 50% מחיובי החו"ל פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה