פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אמא לבד במרוקו לא יכולה לתקשר למרות שרכשנו עיסקה לחול נושא התלונה:
פינקר נורית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
להלן התלונה שרשמתי באתר של סלקו: והם לא מגיבים:
"שלום , במהלך כל היום אני פונה אליכם בנושא טלפון של אמא שלי 052-5278447 שנמצאת כרגע במרוקו ולא מצליחה לתקשר איתנו.
בפנייה האחרונה ענה לי בחור בשם מוחמד וביקש לנתק אותי , הסברתי לו שכל היום אני ממתינה על הקו ואתם מנסים במקביל , הוא לא היה מוכן ואמר שהוא מוכרח לתנק , לא יכול שחלק מהנציגים כן יכולים וחלק לא יכולים להשאיר אותי על הקו ובנוסף הוא עוד שואל אותי : מה הלחץ ? זאת ממש חוצפה !!!!!!
אמא שלי נמצאת לבד במדינה רחוקה ללא אפשרות לתקשר איתנו ואתם מגיבים בצורה כזאת .
תאמינו לי שלמרות שאתם יקרים לעומת מתחרים שלכם, הבטחתי לאמא שלי שעדיף עם סלקום מאחר ויהיה לה יותר קל לתקשר איתנו .
אני מבקשת לא לחייב אותנו על החבילה מאחר ולא עמדתם בתנאים המינימלים לחיוג לארץ !!! ובנוסף לכל הנציגים שלכם עונים בצורה מגעילה ביותר .
אני מבקשת לבדוק במיידי מדוע אמא שלי לא יכולה להתקשר לארץ ואנחנו לא יכולים לתקשר איתה. נא להתקשר אליי דחוף"

מספר פניה 226941
אמא שלי אלמנה שלא מסתדרת במרוקו סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה