פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מהסכמים שנעשו עימי בטלפון. נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' הגביש 10 ת.ד 4060 נתניה 42140 כתובת:
מוקד מכירות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התקשרתי בטלפון להזמנת 2 טלפונים לילדי במסגרת מבצע שבו הוצעו מגוון מכשירים.היססתי לסגור עיסקא כי לא הצלחתי להשיג את ילדי ולתאם עימם את הדגם המועדף. המוקדנית הרגיעה אותי כי היות ומדובר בעיסקא טלפונית יש לרשותי 10 ימים לשנויים, העיקר שאסגור כרגע דגם כלשהו ושאשמור את האריזות המקוריות. השתכנעתי וסגרתי העיסקא.
כפי שחששתי, ילדי אמרו לי שברצונם בדגם אחר. כשהתפניתי כעבור יומיים ליסוע לתחנת השרות לביצוע ההחלפה, הרמתי טלפון למוקד (כפי שנאמר לי לעשות), כדי לברר איזה דגמים נשארו, אמרו לי שכל החלפה תבוצע במחיר מלא כי המבצע הסתיים...כל מאמצי השיכנוע לא עזרו כולל שיחה עם אחראי המשמרת.
אודה על עזרתכם, כי לי כבר אין עם מי לדבר, וברור לגמרי שלא הייתי מבצע עיסקא זו ללא אפשרות ההחלפה.
עלבון/כעס/בזבוז זמן/כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר נשר בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה